18 شهریور 1400
شماره خبر: 255893

در جشن نفس ،نفس ها تازه شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



با فراگیر شدن ویروس کرونا خیرین درمرکز نیکوکاری امیرالمومنین ع با نگاهی تازه در عرصه خیری و احسان با طرح اهدای نفس ، نفس دوباره ای به بیماران کرونایی می بخشند.
این طرح زیبا برای اولین بار توسط مرکز نیکوکاری امیرالمومنین گرمدره در کشور اتفاق افتاد . طرحی که خیران شهر گرمدره با خرید و اهدای کپسول به بیماران کرونایی در کنار کادر درمان ، خیر و نیکی را رقم زدند تا این طرح در دیگر نقاط کشور نیز الگویی برای نفس کشیدن دوباره باشد .
جشن نفس به همت مرکز نیکوکاری امیرالمؤمنین (ع ) در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی البرز با حضور برخی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی البرز و خیران گرمدره ای برگزار شد. رییس کمیته امداد منطقه یک در این آیین ضمن تشکر از خیران مرکز نیکوکاری امیرالمومنین ع گرمدره و تلاش های این خیران اظهار کرد: خیران در مواقع بحران همواره در کنار مردم بوده اند و با شیوع کرونا نیز با تهیه بسته های معیشتی همراه خوبی برای نیازمندان بودند.طاهری ادامه داد: با توجه به شرایط سخت کرونا از کسانی که با دادن نفس به بیماران کرونایی اقدام نمودند تشکر می کنم‌چرا که ۲۶ دستگاه کپسول اکسیژن توسط خیران‌تهیه وبه صورت رایگان در اختیار بیماران قرار گرفت که این امر در نوع خود دارای خیر و برکت در این دنیا و آخرت برای خیران و نیکوکاران خواهد بود. وی در ادامه افزود: وظیفه ما خدمت به نیازمندان است و در تلاش هستیم بتوانیم در کنار خیران پویش ها و تلاش های گسترده تری صورت پذیرد و این امر الگویی باشد برای سایر مناطق،مردم، و نیازمندان از این خدمات بهره مند گردند.
گزارش منیژه برقی

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود