صفحه اصلي > اقتصادی > مشتريان، ولي نعمتان ايرانخودرو هستند
مشتريان، ولي نعمتان ايرانخودرو هستند25 آبان 1392. نويسنده: monshi |
سياست ايرانخودرو علاوه بر فروش با قيمت مناسب، ارايه محصول با مشخصات كيفي مناسب به مشتريان است. مدير عامل گروه صنعتي ايرانخودرو در حاشيه مراسم تحويل خودروي وانت پيكاني كه به دليل مشكلات گوناگون 28 سال به تاخير افتاده بود، ضمن بيان اين مطلب گفت: گاهي مشكلاتي بروز ميكند كه درست يا نادرست، به خودروساز نسبت داده مي شود كه ما تلاش ميكنيم اين مشكلات را به حداقل برسانيم. مهندس هاشم يكهزارع تاكيد كرد، علاوه بر مستندات موجود، صداقت مشتري محترم در گفتار، براي ايرانخودرو ملاكي در تحويل خودرو به ايشان بوده است. وي از تاخير 28 سالهاي كه در تحويل خودرو پيش آمده، اظهار تاسف كرد و گفت: براي جلب رضايت ايشان، سود پول واريزي را نيز محاسبه و پرداخت مي كنيم. مهندس يكهزارع در پاسخ به اين سوال كه آيا انتشار اين خبر كه احتمالا موجب افزايش انتظارات مشتريان ميشود، براي شما نگرانكننده نيست، اظهار كرد: وظيفه ما اين است كه به خواسته منطقي و مستند كليه مشتريان توجه كرده و در مسير احقاق حقوق آنان گام برداريم؛ هر چند موارد مشابهي نيز وجود دارد كه چون قطعيت در صحت تقاضاي آنان وجود نداشته، مورد موافقت قرار نگرفته است. مدير عامل گروه صنعتي ايرانخودرو گفت: من دست همه مشتريان ايرانخودرو را به گرمي ميفشارم و اميدوارم بتوانيم موفق به جلب رضايت مشتريان بزرگترين خودروساز خاور ميانه شويم. گفتني است، رمضان فلاحتزاده در سال1364 به عنوان كشاورز نمونه معرفي و امتياز ثبتنام يك دستگاه پيكان در تعاوني شهر و روستاي شهرستان گچساران به عنوان «جايزه گندم» به وي اعطا شد. وي در آن سال وجه لازم را براي دريافت خودروي پيكان واريز كرد، اما ظاهرا به دليل بروز مشكل خانوادگي در روز مقرر براي دريافت خودرو مراجعه نكرده است. فرزند وي كه به نمايندگي از پدر سالخوردهاش به تهران آمده بود، اظهار كرد: پيگيريهاي بعدي پدرم مصادف با زمان جنگ تحميلي بود كه به دليل نبود قطعه بازگشت |