Logo

صفحه اصلي > اقتصادی > افزایش دو برابری تعداد نمایندگی های رتبه یک ایساکو

افزایش دو برابری تعداد نمایندگی های رتبه یک ایساکو


24 بهمن 1392. نويسنده: monshi
افزایش دو برابری تعداد نمایندگی های رتبه یک ایساکو


مدیر عامل شرکت ایساکو از راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی اینترنتی به منظور سهولت در پذیرش خودروها در سطح نمایندگی‌ها این شرکت خبر داد.
علی نمکین در حاشیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو اصفهان به شاخص رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش نمایندگی های ایساکو اشاره کرد و و گفت: در حال حاضر شاخص رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش نمایندگی های ایساکو 77.1 درصد است که این رقم تاکنون بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان
بازگشت