صفحه اصلي > اقتصادی > آموزش مشتریان در مورد قطعات تقلبی
آموزش مشتریان در مورد قطعات تقلبی22 خرداد 1393. نويسنده: monshi |
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو – ایساکو – در نمایشگاه خودروی شیراز، مشتریان و دیدارکنندگان را در خصوص قطعات تقلبی آموزش می دهد و آگاه می سازد. این کار توسط کارشناسان مجرب خدمات پس از فروش ایران خودرو انجام می گیرد و بروشورهایی هم در اختیار مشتریان قرار می گیرد. ایساکو از طریق دفتر منطقه ای فارس و با هدف افزایش سهم بازار خدمات پس از فروش در منطقه، برنامه آموزشی در مورد شناخت و نحوه استفاده از خودرو نیز به اجرا در می آورد. ین بخش علاوه بر ارایه قطعات مصرفی، امکان فروش عمده قطعات به سرمایه گذاران و فعالان بازار یدکی را نیز فراهم کرده است. بخش ارتباط با مشتری نیز شرایطی را فراهم کرده که مشتریان ودیدارکنندگان مستقیما حرف ها و نظرات شان را عنوان می کنند و بسته به موضوعات و مشکلات، برای دریافت قطعات و خدمات به نمایندگی ها ارجاع داده می شوند. در غرفه امور مشتریان سه کارشناس به ارایه آموزش های استفاده از خودرو و مشخصات فنی بخش های مختلف آن می پردازند. پرسش نامه ها و فرم های خاصی نیز به مشتریان داده می شود تا در آن نظرها و پیشنهادهای خود را بگنجانند. هدف از این کار دست یابی به وضعیت کسری قطعات و بهره گیری از ایده های مشتریان در ارایه هر چه بهتر خدمات پس از فروش است. دفتر منطقه ای فارس که سه استان را تحت پوشش دارد، 26 نمایندگی فعال در استان فارس، دو فروشگاه قطعات و یک فروشگاه قطعات مصرفی را در نمایشگاه در کنار خود قرار داده و به فروش نقدی و فوری محصولات مختلف ایران خودرو نیز می پردازند. بازگشت |