صفحه اصلي > اقتصادی > کسب رتبه یک در ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سواری گروه سایپا
کسب رتبه یک در ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سواری گروه سایپا4 شهریور 1393. نويسنده: monshi |
سازمان خدمات پس از فروش سایپا در ارزیابی وزارت صنعت ، معدن و تجارتموفق به کسب رتبه یک خدمات پس از فروش به خودروهای سواری گروه سایپا شد. بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، این شرکت موفق شد در زمینه ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای تولیدی شرکت پارس خودرو رتبه یک را کسب نماید. کسب مقام ممتاز در بین شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو و صادر کننده نمونه کشور در دو سال متوالی از دیگر افتخارات سایپایدک در سالهای اخیر میباشد. سایپایدک همچنین به عنوان تنها شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو موفق به کسب تندیس بلورین تعالی سازمانی نیزگردیده است. این شرکت با بیش از 700 نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش، تجهیز شبکه خدمات پس از فروش به ابزار و تجهیزات استاندارد و به روز تعمیرگاهی، استفاده از نیروهای فنی آموزش دیده ، پیاده سازی سیستمهای مدیریتی نوین و ارائه خدمات با کیفیت توانسته است گام مهمی در تحقق اهداف گروه خودروسازی سایپا بردارد. بازگشت |