Logo

صفحه اصلي > اقتصادی > دهمین جلسه هماهنگی ذیحسابان دستگاه های اجرایی استان البرز برگزار شد

دهمین جلسه هماهنگی ذیحسابان دستگاه های اجرایی استان البرز برگزار شد


1 مهر 1393. نويسنده: monshi
دهمین جلسه هماهنگی ذیحسابان دستگاه های اجرایی استان البرز برگزار شد


دهمین جلسه هماهنگی ذیحسابان دستگاه های اجرایی استان البرز با حضور «فرزاد امیرزاده» معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان، ذیحسابان و معاونین ذیحسابی دستگاه های اجرایی استان، حسابرسان گروه نظارت مالی و گروه تمرکز و تلفیق اداره کل در سالن جلسات اداره کل امور اقتصادی و دارایی البرز برگزار شد.
در این جلسه امیرزاده ضمن تاکید بر کاربرد نرم افزار سناما از سوی ذیحسابان و تحویل صورتحسابهای نهایی تملک باقیمانده در اسرع وقت ، موضوعات ذیل را مطرح و مورد بحث و بررسی قرار داد:
- آئین نامه توسعه خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی
-اصلاحیه دستورالعمل حسابداری انتقال وجوه نامشخص، وجوه چک های بین راهی و اشتباه واریزی
- بخشنامه شماره 7361/93/225 مورخ 2/6/1393 درخصوص حذف مدرک تحصیلی دیپلم از شرایط احراز مشاغل حسابدار و مسئول خدمات مالی
-ایجاد وحدت رویه در اجرای تبصره 5 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری
همچنین در ادامه این جلسه، « علی سالاروند» ذیحساب اداره کل راه و شهرسازی و دبیر کمیته تخصصی ذیحسابان دستگاه های اجرایی استان البرز مطالبی را درخصوص طرح قانون محاسبات عمومی و فصل پرداخت رفاهیات کارکنان قراردادی ارائه کرد. nر پایان جلسه نیز مقرر گردید از مسئولین صندوق بازنشستگی استان جهت شرکت در جلسات هماهنگی و پاسخگویی به سوالات مربوطه دعوت بعمل آید.

بازگشت