صفحه اصلي > اقتصادی > آمادگي تعميرگاههاي مركزي سايپايدك براي ارائه خدمات به خودروهاي جديد سايپا
آمادگي تعميرگاههاي مركزي سايپايدك براي ارائه خدمات به خودروهاي جديد سايپا20 آبان 1393. نويسنده: monshi |
مدير تعميرگاههاي مركزي سايپايدك با اشاره به رعايت اصل تكريم مشتريان در تعميرگاههاي مركزي، از ارائه خدمات با سطح بالا به خودروهاي جديد سايپا در اين مراكز خبر داد. سيد عباس ميرحسيني، مدير تعميرگاههاي مركزي سايپايدك با بيان اين مطلب افزود: تعميرگاههاي مركزي با هدف افزايش رضايت مشتري و رشد كيفي خدمات كه منجر به افزايش وفاداري مشتريان به تعميرگاهها ميگردد، اقدام به تعريف اهداف و برنامههاي استراتژيك خود نموده است. ميرحسيني با تاكيد بر اهميت و نقش تعميرگاههاي مركزي در توسعه و ايجاد دانش، گفت: تعميرگاههاي مركزي به عنوان مركز پايلوت جهت اجراي طرحهاي جديد، نقش موثري در جمعآوري و ارائه بازخورد به مديريتهاي سازمان به منظور جاري سازي هرچه بهتر ارائه خدمات در شبكه را بر عهده داشته و به عنوان پشتيبان عملياتي پروژههاي تحقق محصول از طريق همكاري چند جانبه با مديريتهاي طراحي و مهندسي خدمات، بازرگاني، تكنولوژي اطلاعات، آموزش و ... نسبت به ارائه راهكارهاي مناسب جهت توسعه طرحهاي خدماتي در شبكه اقدام مينمايد. وي با اشاره به افزايش نمره رضايت مشتريان از خدمات تعميرگاههاي مركزي، يادآور شد: براي افزايش رضايت مشتري كارهاي مختلفي انجام شده و سعي كرديم سبد خدمتي خود را براي مشتريان تكميل كنيم. به عنوان مثال در تعميرگاههاي مركزي بخش خدمات آپشن راه اندازي شده و ارائه خدمات بيمه شخص ثالث نيز در تعميرگاههاي مركزي انجام خواهد شد كه مكمل گارانتي بدنه خواهد بود. از سوي ديگر، فروش گارانتي بدنه هم به پشتوانه كيفيت خدمات ارائه شده به مشتريان تعميرگاههاي مركزي از رشد نسبي قابل قبولي برخوردار ميباشد. ميرحسيني به موضوع تكريم مشتريان اشاره كرد و افزود: همه كاركنان تعميرگاههاي مركزي با جان و دل در راستاي تحقق اهداف گروه خودروسازي سايپا تلاش ميكنند و تكريم مشتري را در اولويت كارهاي روزانه خود قرار دادهاند. در اين راستا همراهي و پشتيباني مديرعامل محترم سايپايدك با كاركنان تعميرگاههاي مركزي قابل قدرداني و تشكر است. منبع:خبر خودرو بازگشت |