صفحه اصلي > اقتصادی > استقبال مشتریان گروه سایپا از سامانه پیامکی تشخیص اصالت قطعات یدکی
استقبال مشتریان گروه سایپا از سامانه پیامکی تشخیص اصالت قطعات یدکی25 آبان 1393. نويسنده: monshi |
راهاندازی سامانه پیامکی تشخیص اصالت قطعات یدکی سایپا با استقبال مشتریان و خریداران قطعات یدکی گروه سایپا مواجه شد. سازمان خدمات پس از فروش سایپا با بهرهبرداری از این خدمت گام بزرگی در جلوگیری از توزیع و فروش قطعات تقلبی با آرم و نشان سایپا در بازار قطعات یدکی برداشته است به طوری که بر اساس آمار و اطلاعات به دست آمده، پس از راهاندازی سامانه پیامکی 50001813 حجم ورود قطعات تقلبی با نشان و بسته بندی سایپا به بازار کاهش چشمگیری داشته است. بنابر این گزارش، مشتریان گروه خودروسازی سایپا برای تشخیص اصالت قطعات یدکی خودروی خود میتوانند شماره بارکد روی بستهبندی را به شماره 50001813 پیامک نمایند تا در کوتاهترین زمان از اصالت قطعه خریداری شده مطمئن شوند. همچنین مشتریانی که از این امکان برای خرید قطعات اصلی استفاده میکنند در قرعهکشی اهدای یک دستگاه خودرو تیبا 2 شرکت داده خواهند شد. گفتنی است در میان شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در ایران، سایپایدک نخستین شرکتی است که در راستای گسترش سطح ارائه خدمات، توسعه کانالهای ارتباطی با استفاده از فن آوریهای نوین، صرفهجویی در زمان و هزینه و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات الکترونیک، اقدام به طراحی و بهرهبرداری از سامانه ارسال پیامک (به شماره 50001813) برای تشخیص قطعات یدکی اصلی در بازار نموده است که امید میرود با توسعه و ترویج این فعالیت در سایر خودروسازان و شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش، تحول بزرگی در جلوگیری از عرضه قطعات تقلبی و اطمینان مشتریان به قطعات اصلی ایجاد شود. بازگشت |