صفحه اصلي > اقتصادی > رضایت مشتری و تنوع محصول عامل فروش بیشتر
رضایت مشتری و تنوع محصول عامل فروش بیشتر8 بهمن 1393. نويسنده: monshi |
تحویل به موقع خودرو به مشتریان به همراه تسهیلات مناسب روند فروش را در نمایندگی ها افزایش می دهد. سید محمد مصلایی مدیر یکی از نمایندگی استان یزد به استقبال مشتریان از خرید خودرو سراتو اشاره کرد و گفت: با معرفی محصولات جدید سایپا و تحویل به موقع خودرو به مشتری، روند فروش در پایان سال را افزایش خواهد داد. وی افزود: با توجه به اینکه خودروهای سایپا از لحاظ قیمت و کیفیت در بازار ایران جایگاه ارزنده ای دارد، رضایت مشتریان در بازار رقابتی باید از اولویت های ما باشد. مصلایی خاطر نشان کرد: افزایش تنوع محصولات در سبد تولیدات سایپا در سال93 و توجه به سلایق مشتریان از عوامل فروش بیشتر است. وی در پایان یاد آور شد: ارائه تسهیلات انگیزشی از جمله وام با مبلغ بالا و بهره پایین و توجه بیشتر به کیفیت خدمات گارانتی می تواند شرایط فروش را در سال جاری افزایش داد. بازگشت |