صفحه اصلي > اقتصادی > "طرح حامی" درحمایت همه جانبه از شبکه نمایندگی ها و مشتریان سایپا کلید خورد
"طرح حامی" درحمایت همه جانبه از شبکه نمایندگی ها و مشتریان سایپا کلید خورد3 خرداد 1394. نويسنده: monshi |
حسن فروزانمهر مدیر، بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا از اجرای " طرح حامی " در سطح شبکه نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا خبر داد. وی گفت: از ابتدای سال 94 گروه خودرو سازی سایپا جهت ارتقاء کیفی و دانش فنی شبکه نمایندگی های خود، اقدام به ایجاد طرح حامی کرده است. فروزان مهر افزود: گروه خودروسازی سایپا در راستای ایجاد انگیزه و حمایت هر چه بیشتر از شبکه نمایندگی های گروه خودرو سازی سایپا و به منظور جلب رضایت بیشتر مشتریان در سراسر کشور اقدام به اجرای این طرح کرده است. وی اظهار داشت: طرح حامی در قالب حمایت از نمایندگی ها و مشتریان و به منظور توزیع مناسب و سریع تر خودروهای این گروه خودروساز اجرا خواهد شد. مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا تصریح کرد: این طرح در دو سطح شبکه نمایندگی ها با هدف ارتقا خدمت رسانی و افزایش سطح دانش مدیران فروش و کارگزاران انجام می شود. وی افزود: طرح حامی برای آن دسته از نمایندگانی که به طور بالقوه پتانسیل رشد فروش و توسعه را دارند، منجر به افزایش درآمد آنان خواهد شد و همچنین جهت حفظ بازار و افزایش سرمایه گذاری و توسعه نمایندگان عالی رتبه این گروه در بالاترین سطح کیفی نمایندگی ها می باشد. مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا در پایان گفت: با آغاز این طرح، به زودی شاهد تاثیر آن در سطح جامعه و افزایش رضایت مشتریان خواهیم بود. بازگشت |