Logo

صفحه اصلي > اقتصادی > در حوزه فروش محصول، توجه به مشتری یک اصل است

در حوزه فروش محصول، توجه به مشتری یک اصل است


22 تیر 1394. نويسنده: monshi
در حوزه فروش محصول، توجه به مشتری یک اصل است


مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا ضمن بازدید از تمامی مدیریت های مستقر در معاونت فروش، از نزدیک با مشتریان گفتگو و در جریان موانع و مشکلات حوزه فروش قرار گرفت و خواستار رفع مشکلات مشتریان شد.
دکتر مهدی جمالی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا به همراه مهندس حسن عموزاده عضو موظف هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل در فروش و خدمات پس از فروش و جمعی از مدیران ارشد گروه از معاونت فروش و بازاریابی گروه سایپا بازدید کرد. دکتر جمالی در این بازدید به صورت مستقیم و از نزدیک با مشتریان حاضر در معاونت فروش گفتگو کرد و در جریان مشکلات و موانع موجود ر این حوزه قرار گرفت و ضمن پیگیری مشکلات، خواستار پیگیری و رفع مشکلات مطرح شده از سوی مشتریان شد. مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا با اشاره به مشکلات به وجود آمده در چند سال گذشته گفت: معاونت فروش و بازاریابی به عنوان ویترین سایپا، نقش مهمی در کسب اهداف مالی و انجام وظایف اجتماعی در گروه خودرو سازی سایپا برعهده دارد. وی افزود: در بخش هایی از ساختار فروش سایپا مشکلاتی وجود دارد که روند پیشبرد اهداف را کندکرده است و امیدوارم با تلاش و برنامه ریزی منسجم و پیش رونده و با پتانسیل و انگیزه ای که در معاونت فروش و بازاریابی وجود دارد، با ارائه طرح های جدید در حوزه فروش، به استقبال تولید بیشتر برویم. جمالی تصریح کرد: طبق برنامه ریزیها و اقدامات انجام شده، در ابتدای مرداد ماه سال جاری تعداد تولیدات گروه سایپا به مرز 2هزار دستگاه در روز خواهد رسید و تولید دوهزارو 500 دستگاه خودرو تا پایان سال جاری قابل دسترس است. مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا افزود: در حوزه بازاریابی و فروش توجه به مشتری یک اصل است و از وظایف اصلی معاونت فروش، برخورد حرفه ای، ارائه خدمات مناسب و تسریع در رفع مشکلات مشتریان است که در این خصوص باید برنامه ریزی و تلاش مستمر انجام شود. جمالی، هدف از تولید بیشتر را فروش بیشتر دانست و یادآور شد: تولید در صورتی موفق خواهد شد که فروش مناسبی صورت پذیرد و برنامه ریزی های بلند مدت، ریسک منطقی و ارائه طرح های مختلف فروش، زمینه افزایش تولید را فراهم می سازد. وی افزود: شبکه های تولید و فروش در هر شرکتی می تواند به عنوان دو رکن اساسی در پیشبرد اهداف آن سازمان نقش مهم و اثر گذاری داشته باشد ، به عبارتی شبکه تولید و فروش منظم، باعث رشد و پیشرفت در سازمان می شود. جمالی اظهار کرد: با بررسی موانع و مشکلات درحوزه فروش و ارائه راهکاری جدید، امکان رسیدن به فروش بیشتر امکان پذیر است که در این خصوص، برنامه و اهداف تعیین شده جهت رفع مشکلات در حوزه فروش و اعتماد به نمایندگی ها نقش بسزایی دارد. مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا افزود: باید بیش از پیش از فرصتهای جدید در حوزه تولید و فروش استفاده کرد و برنامه ریزی ها، منطبق با شرایط موجود انجام شود، خوشبختانه در حوزه تولید گام های خوبی برداشته شده است و انتظار می رود معاونت فروش از پتانسیل ، توانمندی و تخصص کارکنان به شایستگی بهره برد و خودرو های تولیدی را به مشتریان واقعی برساند. جمالی در پایان گفت: امیدوارم با نقشه راه و برنامه ریزی هایی که در شرکت سایپا تعریف شده است و همچنین تلاش و پشتکار همه همکاران ، سایپا را به اوج برسانیم و برند سایپا را در سطوح بین المللی مطرح کنیم. در این بازدید دکتر رضا تقی زاده معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا، گزارشی از برنامه ها، اهداف، استراتژی و چشم انداز معاونت فروش ارائه کرد و گفت: در حوزه فروش براساس نقشه راه سایپا برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته است و امیدوارم بتوانیم زمینه های توسعه بازار را به نحو شایسته و با هماهنگی و تلاش همکاران در معاونت فروش افزایش دهیم.
بازگشت