Logo

صفحه اصلي > اقتصادی > تمرکز شبکه نمایندگی‌ها بر افزایش کیفیت خدمات

تمرکز شبکه نمایندگی‌ها بر افزایش کیفیت خدمات


18 مرداد 1394. نويسنده: monshi
تمرکز شبکه نمایندگی‌ها بر افزایش کیفیت خدمات


مدیرعامل سایپایدک با اشاره به کسب رتبه یک خدمات پس از فروش توسط این سازمان به خودروهای تولیدی پارس خودرو، تاکید کرد: شبکه نمایندگی‌ها باید در ارائه خدمات به مشتریان تمرکز بر افزایش کیفیت را بیشتر مورد توجه قرار دهند.
مهندس مصطفی وحیدزاده با اشاره به موفقیت‌های سایپایدک در سال‌های گذشته و کسب رتبه یک در ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سواری پارس خودرو، گفت: این موفقیت‌ها با تلاش و همکاری شبکه با گروه سایپا به دست آمده و انتظار ما این است که این روند مسیر صعودی خود را همچنان طی کند. مدیرعامل سایپایدک اظهار کرد: یکی از نیازهای مشتریان در مراجعه به شبکه نمایندگی‌ها،‌ دریافت خدمات با کیفیت مناسب است؛ در واقع مشتری جدا از بحث هزینه‌ها تمایل دارد هنگامی که به نمایندگی‌های سایپا مراجعه می‌کند خدماتی مناسب و با کیفیت دریافت کند که خوشبختانه نمایندگی‌ها این مساله مهم را به خوبی مد نظر دارند. وی در ادامه با اشاره به کسب عنوان کیفی‌ترین خودروهای ساخت داخل توسط پارس خودرو، گفت: با کیفیت‌ترین‌ خودروهای داخلی در پارس خودرو تولید می‌شوند و انتظار مشتری این نوع خودروها هم این است که خدماتی مناسب با نوع محصول دریافت کند. سایپایدک نیز با تکیه بر دانش فنی روز و همچنین بهره‌گیری از بهترین و پیشرفته‌ترین ابزار تعمیرگاهی و همچنین نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، در خدمات مشتریان گروه سایپا است تا به نیازهای آنان در کمترین زمان ممکن و با بیشترین سطح کیفیت پاسخ دهد.
مهندس وحیدزاده تاکید کرد: کسب عنوان رتبه یک در خدمات پس از فروش وظیفه ما را در قبال مشتریانمان سخت‌تر می‌کند؛ لذا همه باید با تلاش و کوشش بیشتر در مسیر ادامه این موفقیت‌ها و ارائه خدمات با کیفیت بیشتر قدم برداریم.
بازگشت