صفحه اصلي > اقتصادی > برگزاری سمینار آموزشی "خلق مدل بازاریابی و فروش در شرایط رکود"
برگزاری سمینار آموزشی "خلق مدل بازاریابی و فروش در شرایط رکود"5 بهمن 1394. نويسنده: monshi |
سمینار آموزشی با عنوان "خلق مدل بازاریابی و فروش در شرایط رکود"با حضور جمعی از تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی البرز برگزار شد. این دوره آموزشی با همکاری اتاق تعاون استان البرز تشکیل شد. ارایه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر از اهداف این سمینار اموزشی است. بازاریابی در کالاهی مصرفی، صنعتی،جذب استخدام و به کارگیری نیروهای بازاریابی، فروش و شرح شغل در واحد بازرگانی و چگونگی ارزیابی عملکرد از موضوع های مورد بررسی در این دوره آموزشی بود . این دوره آموزشی توسط دکتر رضا ابیاک از اساتید این حوزه تدریس شد. بازگشت |