Logo

صفحه اصلي > اقتصادی > تکریم مشتری اعتبار نمایندگی‌های سایپا را افزایش داده است

تکریم مشتری اعتبار نمایندگی‌های سایپا را افزایش داده است


7 بهمن 1394. نويسنده: monshi
تکریم مشتری اعتبار نمایندگی‌های سایپا را افزایش داده است


مدیرعامل سایپایدک تکریم مشتریان را موجب افزایش اعتبار نمایندگی‌های سایپا دانست و گفت: مرامنامه تکریم مشتریان به کلیه نمایندگی‌های سایپا ابلاغ شده که رعایت مفاد آن می‌تواند رضایت مشتریان از عملکرد نمایندگی‌ها را افزایش دهد.
مهندس مصطفی وحیدزاده در مراسم تقدیر از نمایندگی‌های مشتری‌مدار، با بیان این مطلب اظهار کرد: تکریم مشتری اصل جدایی ناپذیر ارائه خدمات پس از فروش در همه بخش‌ها می‌باشد که این اصل در زمینه خدمات پس از فروش خودرو نقش مهمتری پیدا می‌کند.تکریم مشتری اعتبار نمایندگی‌های سایپا را افزایش داده است وی ادامه داد: تکریم مشتری می‌تواند رضایت مشتریان را از خدمات پس از فروش افزایش دهد و رعایت این اصل از سوی شبکه نمایندگی‌ها یک ضرورت است که تاکنون رعایت شده و مورد توجه قرار گرفته است. مهندس وحیدزاده افزود:¬ سایپا¬یدک¬ با اجرای دیپلماسی فعال در حوزه خدمات پس از فروش برنامه‌‌هایی را برای سرمایه‌گذاری در زمینه آموزش مطلوب رفتار با مراجعه کنندگان تدارک دیده که در حال اجرایی شدن است و تاکنون نتایج مطلوبی هم از آن به دست آمده است.
مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: باید انتقادهای مشتری به عملکرد نمایندگی‌ها را ارج بگذاریم و با استقبال ازانتقاد های سازنده نقاط قابل بهبود خود را شناسایی و در جهت رفع آن برنامه‌ریزی و تلاش کنیم. نقدها موجب رشد و بلوغ سازمان می‌شوند و ما تاکنون از این جهت به نتایج مثبتی رسیده‌ایم. وی گفت: وظیفه ما به عنوان متولی ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سایپا، این است که با ارائه خدمات خوب، اعتبار برند سایپا را افزایش دهیم. و در این مسیر، نمایندگی‌ها همفکر، رفیق و شریک تجاری سایپا محسوب می‌شوند نقش مهمی بر عهده دارند. مهندس وحیدزاده خاطرنشان کرد: شبکه نمایندگی‌های سایپا همواره موجب سربلندی ما بوده‌اند چرا که برند سایپا را از آن خود می‌دانند و با وجود سختی‌ها و گرفتاری‌های فراوان، برای ارائه خدمات و تداوم خوش‌نامی سایپا از جان و دل مایه می‌گذارند. به همین دلیل باید این شبکه با تجربه و گسترده را حفظ کنیم. مدیرعامل سایپایدک در ادامه با اشاره به اضافه شدن 11 محصول جدید به سبد محصولات گروه خودروسازی سایپا در سالهای اخیر، یادآور شد: با توجه به اقدامات انجام شده، خریداران خودروهای جدید با هیچ مشکلی در زمینه خدمات پس از فروش و قطعات یدکی روبرو نخواهند شد. وی در ادامه با اشاره به رفع تحریم‌های هسته‌ای، افزود: با رفع تحریم‌ها قطعا از رکود عبور خواهیم کرد و با رونق اقتصادی در شرایط پس از تحریم می‌توان به آینده امیدوار بود. پیش از سخنان مدیرعامل سایپایدک، مهدی حاجی باقری معاون خدمات پس از فروش در سخنانی اظهار داشت: در دنیای رقابتی امروز، باید برای تامین آسایش مشتری و طبق خواسته او رفتار کنیم. باید پیشنهادها و انتقادها را پذیرا باشیم و محیط نمایندگی را به محیطی دوستانه و صمیمی برای مشتری تبدیل نماییم. وی با بیان اینکه هزینه جذب مشتری جدید بین 5 تا 11 برابر حفظ مشتری قدیمی است،‌ ادامه داد: ارزشمندترین دارایی هر سازمان، رضایت مشتری است. سایپایدک نیز از این قاعده جدا نیست و ما برای حفظ سرمایه‌‌ای همچون رضایت مشتری، 13 دوره آموزشی در سال 93 و 12 دوره نیز در سال جاری برای مدیران نمایندگی‌ها برگزار کرده‌ایم. علاوه بر این امکان استفاده از خدمات مشاوره‌ای برای نمایندگی‌ها فراهم شده تا بعنوان سفیران رضایت مشتری بتوانند بهترین عملکرد را در زمینه تکریم مشتری داشته باشند. بنابراین گزارش، در پایان این همایش با حضور مدیرعامل و معاونین سایپایدک از نمایندگی‌هایی که بهترین عملکرد را در خصوص تکریم مشتری داشته‌اند با اهدای لوح قدردانی شد که اسامی آنها به این شرح است: حسین عباسی (بوکان) حمید احمد نتاج آهنگری و شرکت نوا خودرو شمال(بابلسر)، حسن شاکری (بابل)، فرحان سلطانیان (اهواز)، امیر پور نصیر (لاهیجان)، حسن خلیل خلیلی (چالوس)، عمر سوری و کریم حسن کهنه لاهیجانی (پیرانشهر)، خسرو رخشان روح اختر (تهران)، شرکت کاسانه گیلان و خداداد دل افروز (رشت)، شرکت فنی ایلیاگستر آرزو (کاشان)، احد اسدی اهرنجانی (سلماس)، اکبر جهانگیری (شاهین شهر)، شرکت سبلان ثمین (اردبیل)، شرکت خودرو مهر بهنمیر (بهنمیر) رحیم محمدی رمضانلو (گرمی)، محمود قاسمیان (اصفهان)، ابوالفضل بردیده (اهر)، علیرضا شامحمدی (سر پل ذهاب)، اکبر غضنفری (قیر)، حسین نیک بین (سمنان)، قربان قربان‌نژاد (شیروان) و آرش محتشم ماهانی (کرمان).
بازگشت