صفحه اصلي > اقتصادی > نمایشگاه ایران اکسپو بستر بازاریابی کالاهای صادراتی در عرصههای بینالمللی است
نمایشگاه ایران اکسپو بستر بازاریابی کالاهای صادراتی در عرصههای بینالمللی است11 اردیبهشت 1403. نويسنده: monshi |
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز و مدیرعامل گروه صنعتی مانتا گفت: در نمایشگاه ایران اکسپو بستر بازاریابی کالاهای صادراتی کشورمان در عرصههای بینالمللی و زمینه عقد قراردادهای تجاری خارجی برای شرکتکنندگان فراهم میشود. ، نبیاله نوری نسب عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز و مدیرعامل گروه صنعتی مانتا(ماکارونی سمیرا) در حاشیه برگزاری ششمین دوره نمایشگاه توانمندیهای صادراتی کشور بیان کرد: ۶ دوره از برگزاری رویداد ایران اکسپو میگذرد و امسال نیز همچون دوره پیشین پاویون البرز با حمایت اتاق بازرگانی و همکاری انجمن صادرکنندگان این استان و در راستای اهداف این نمایشگاه که معرفی ظرفیتها و توانمندیهای صادراتی کشور است در این رویداد مهم شرکت دارد.وی در ادامه عنوان کرد: نمایشگاه توانمندیهای صادراتی کشور بهترین فرصت برای ارتقاء سطح محصولات و تولیدات ایرانی و بهبود شاخصهای اقتصادی در این حوزه است.عضو هیات نمایندگان دوره چهارم اتاق بازرگانی البرز گفت: هیاتهای تجاری متشکل از تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی از کشورهای مختلف از نمایشگاه ایران اکسپو دیدن میکنند.وی تاکید کرد: نمایشگاه ایران اکسپو ضمن فراهم کردن بستر بازاریابی کالاهای صادراتی کشورمان در عرصههای بینالمللی در زمینه عقد قراردادهای تجاری نیز نقش و حضور موثری دارد.نوری نسب با بیان اینکه کالاهای تولیدی ایران از جمله محصولات کشاورزی، صنایع غذایی و تبدیلی در گردهماییها و نشستهای B2B حاشیه نمایشگاه توانمندیهای صادراتی کشور به هیاتهای تجاری و مهمانان خارجی معرفی میشود، گفت: این اقدام در واقع هدفگذاری در مسیر بازاریابی و بهبود حضور برندهای ایرانی در تجارت جهانی است. بازگشت |