Logo

صفحه اصلي > اقتصادی > مطالبه گری رسانه‌ای نقطه طلایی فرودگاه پیام است

مطالبه گری رسانه‌ای نقطه طلایی فرودگاه پیام است


امروز, 16:26. نويسنده: monshi


محسن حسنلو مدیر عامل فرودگاه پیام در جمع خبرنگاران گفت: دشمن امروز با در اختیار داشتن بنگاه‌های بزرگ رسانه‌ای، کشتار دسته‌جمعی در کشورهای همسایه و همینطور در کشور عزیز خودمان را برای خود یک حق مسلم جا می‌اندازد. رسانه‌های داخلی در برابر این اتفاق از حرکت نایستند.
به گزارش سپیدار نیوز- فتانه محمودخانی / محسن حسنلو مدیر عامل فرودگاه پیام مراسم تجلیل از اصحاب رسانه با اشاره به ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، افزود: این ظرفیت‌ها تنها با کمک و مطالبه‌گری رسانه‌ها محقق خواهد شد. بخصوص اینکه شرایط کشور، کار را برای مدیران اجرایی سخت کرده و مطالبه‌گری می‌تواند کار را برای مدیرانی که بنای کار کردن دارند تسهیل کند.این مسئول تصریح کرد: بیان مسائل با استفاده از ظرفیت‌های هنری و بسترهای بصری کمک بسیار خوبی برای شکل دادن به افکار عمومی خواهد بود.وی گفت: رسانه‌ها می‌توانند درباره اینکه چرا با وجود ظرفیت‌های بی‌نظیر، پیام در حوزه اقتصادی و فرودگاهی و حضور نیروی انسانی متخصص و سرمایه انسانی خوب، در سال‌های گذشته مغفول مانده است، مطالبه‌گری کنند.حسنلو در ادامه گفت: در دولت چهاردهم تحولات خوبی برای بهبود وضعیت منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام شکل گرفته است. در حوزه فرودگاهی در یک قدمی تبدیل فرودگاه پیام به معین تهران و مهرآباد هستیم. تمام الزامات استانداردی و سازمان‌های رگولاتوری در این خصوص اخذ شده و سیستم‌های ناوبری تهیه، گواهینامه فرودگاهی اخذ و تجهیزات هندلینگ زمینی هم ایجاد شده است.این مسئول با بیان اینکه در موضوع بار و کارگو هم اقدامات جدی دنبال شده است، افزود: با وجود همه این اقدامات اما رسیدن فرودگاه پیام به نقطه طلایی نیازمند مطالبات رسانه‌ای است.مدیر عامل فرودگاه پیام افزود: خبرنگاران مجاهدان عرصه تبیین و اطلاع‌رسانی هستند و کار را برای مدیران اجرایی سخت و در عین حال با ارزش می‌کنند چرا که خود به‌عنوان شاخص و ممیزی دقیق عملکرد دستگاه‌های اجرایی عمل می‌کنند؛مطالبه‌گری رسانه‌ای و حضور مؤثر خبرنگاران در عرصه تبیین و اطلاع‌رسانی، مهم‌ترین پشتوانه مدیران اجرایی برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان است.
بازگشت