
صفحه اصلي > اقتصادی > برگزاری دوره آموزشی سامانه ستاد در راستای تسهیل انجام فرایندهای تجاری
برگزاری دوره آموزشی سامانه ستاد در راستای تسهیل انجام فرایندهای تجاریامروز, 15:58. نويسنده: monshi |
|
دوره آموزشی سامانه ستاد(سامانه شرکت در مناقصات دولتی) با حضور نماینده سامانه ستاد و جمعی از معاونین ذیحساب دستگاه های اجرایی البرز، ذیحسابان موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی و شهرداری های این استان در محل سالن اجتماعات اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز برگزار شد. محمدباقر رحیم خانی معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان البرز گفت: سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) جهت تسهیل انجام فرایندهای تجاری نظیر مناقصه ، مزایده و خرید جزئی و عمده راه اندازی شده است. دستگاه های اجرایی به عنوان برگزار کننده یا مناقصه گزار، تمامی مناقصات دولتی عمومی را در سامانه مناقصات دولت درج کرده و تمام متقاضیان شرکت در منقصات دولتی، می توانند مناقصات جاری به همراه شرایط و جزئیات شرکت در آنها را در سامانه مناقصه الکترونیکی دولت بصورت یکسان مشاهده و در صورت وجود شرایط در آن شرکت نمایند. وی خاطرنشان ساخت:سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) علاوه بر تسهیل مناقصات،جهت مدیریت یکپارچه دولت بر مناقصات، نظارت و کنترل بر آنها، شفاف سازی و پشتیبانی از افراد و شرکت های کم توان و جلوگیری از رانت و فساد طراحی شده است. بازگشت |