
صفحه اصلي > اقتصادی > زیرساختهای ارتباطی اتاق البرز در خدمت تقویت تعامل با فعالان اقتصادی است
زیرساختهای ارتباطی اتاق البرز در خدمت تقویت تعامل با فعالان اقتصادی استامروز, 10:21. نويسنده: monshi |
|
داود داودی رئیس حوزه ریاست و مدیر روابطعمومی اتاق بازرگانی البرز با اشاره به بازدید دکتر احمد یحیایی ایلهای از امکانات ارتباطی این نهاد تأکید کرد که اتاق البرز با توسعه زیرساختهای رسانهای و ارتباطی، مسیر جدیدی برای تعامل مؤثر با فعالان اقتصادی، دستگاههای اجرایی و افکار عمومی گشوده است. در پی حضور دکتر احمد یحیایی ایلهای، چهره ماندگار روابطعمومی، مدرس و پژوهشگر برجسته حوزه ارتباطات اجتماعی در اتاق بازرگانی البرز، داود داودی رئیس حوزه ریاست و مدیر روابطعمومی اتاق البرز در گفتوگویی با اشاره به اهمیت این بازدید، آن را فرصتی ارزشمند برای معرفی توانمندیهای رسانهای و ارتباطی اتاق دانست.وی گفت: اتاق بازرگانی البرز به عنوان خانه بخش خصوصی وظیفه دارد پل ارتباطی در راستای تعامل سازندهای میان فعالان اقتصادی و بخشهای تأثیرگذار در حوزه تولید و تجارت ایجاد کند. بر همین اساس تلاش کردهایم زیرساختهایی ایجاد کنیم که روابطعمومی را از ساحت تشریفات خارج کرده و آن را به رکن راهبردی تصمیمسازی و اطلاعرسانی تبدیل کند. روابطعمومی اتاق البرز؛ از تشریفات تا مدیریت راهبردی ارتباطات عضو هیات رئیسه شورای هماهنگی روابطعمومی دستگاههای اجرایی استان در ادامه افزود: در اتاق بازرگانی البرز طی سالهای اخیر با هدف ارتقای سطح ارتباط با فعالان اقتصادی و جامعه مخاطب، زمینه لازم فراهم شده و قادر هستیم که نیازهای رسانهای اتاق را به صورت یکپارچه و حرفهای پوشش دهد.داودی با اشاره به تغییر نقش روابطعمومی در دنیای کنونی گفت: امروز رسالت روابطعمومی تنها در ارسال خبر خلاصه نمیشود؛ بلکه باید توان تولید پیام، تحلیل، روایتسازی و مدیریت ارتباط با گروههای مرجع را نیز داشته باشد، به همین دلیل تلاش کردهایم که فضای جدیدی ایجاد کنیم تا بتوانیم تصویر واقعی اقتصاد استان و فعالیتهای اتاق را با شفافیت، دقت و تنوع محتوایی به جامعه منعکس کنیم. وی در ادامه افزود: استفاده از امکانات ایجاد شده در اتاق، امکان تولید برنامههای رسانهای، محتواهای چندرسانهای و پوشش حرفهایتر رویدادها را فراهم کرده و این روند در آینده نیز توسعه خواهد یافت. همافزایی رسانهای دستگاهها برای روایت دقیق اقتصاد استان البرز مدیر روابطعمومی اتاق بازرگانی البرز گفت: امروز اقتصاد کشور برای دیده شدن و ارتباط با جامعه نیازمند زبان و رسانهای است که بتواند واقعیات، فرصتها و چالشهای آن را برای افکار عمومی تبیین کند، اگر روابطعمومی نتواند روایت دستاول و دقیق از وضعیت اقتصادی ارائه دهد، جریان اطلاعرسانی به جای متخصصان در اختیار منابع غیررسمی قرار میگیرد. داودی افزود: اتاق بازرگانی البرز آمادگی دارد در کنار سایر نهادهای دولتی، تخصصی و آموزشی نقش فعالی در آموزش، انتقال تجربه و توسعه مهارتهای ارتباطی مدیران ایفا کند. عضو هیات رئیسه شورای هماهنگی روابطعمومی دستگاههای اجرایی استان البرز در ادامه با اشاره به برگزاری اولین جشنواره تخصصی برندهای تجاری و اتاقهای بازرگانی سراسر کشور، بر نقش بخش خصوصی در حوزه تعاملات گسترده و به روزرسانی و استفاده از ملزومات روز در حوزه تولید محتوا و آثار تاکید کرد. وی با تأکید بر اینکه حضور چهرههایی مانند دکتر ایلهای ارزش افزودهای برای ارتقای نگاه حرفهای به روابطعمومی به همراه دارد، گفت: هدف ما این است که اتاق بازرگانی در حوزه ارتباطات نیز مانند اقتصاد، نقشی پیشرو و الگوساز داشته باشد و زیرساختهای ایجاد شده گامی مهم در این مسیر است. بازگشت |