9 شهریور 1400
شماره خبر: 255422

رفع ۸ هزار نیاز حمایتی مددجویان از طریق مرکز مدیریت ارتباطات حمایتی کمیته امداد البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



از ابتدای سال جاری تاکنون نیازهای ۲۶ هزار خانواده مددجو از طریق مرکز مدیریت ارتباطات حمایتی کمیته امداد البرز شناسایی و ۸ هزار مورد از این نیازها برطرف شده است
فلاح قنبری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز بابیان اینکه، این نیازها درزمینهٔ مسکن، بهداشت و درمان، حمایت، کمک‌هزینه ازدواج، تحصیلی و حقوقی شناسایی‌شده است گفت: ۸ هزار موردنیاز مددجویی در قالب کمک‌هزینه ازدواج، لوازم ضروری خانگی، خدمات موردی، بهداشت و درمان، ودیعه و اجاره مسکن، تسهیلات وام کارگشایی، انشعابات آب و برق گاز و معافیت سربازی رفع شده است.فلاح قنبری با اشاره به اینکه نیاز مددجویان از طریق مرکز ارتباطات کمیته امداد البرز شناسایی می‌شود گفت: در مرکز ارتباطات امداد اپراتورها از طریق تماس با تمامی مددجویان نیازهای این عزیزان را شناسایی و طبقه‌بندی نموده و جهت رفع آن‌ها به ادارات مربوطه ارجاع می‌دهند.فلاح قنبری با ابراز اینکه ایران همدل پویشی برای کمک به نیازمندان است. گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۸۳۶۰ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار می‌باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود