30 شهریور 1400
شماره خبر: 256469

افتتاح اورژانس بیمارستان شریعتی ماهدشت

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



دکتر مهران لک ، معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه در حاشیه افتتاح اورژانس بیمارستان شریعتی گفت : اورژانس بیمارستان با افزایش ۶ تخت، اکنون با ۱۶ تخت فعال است و ۱۰ تخت نیز برای درمان سرپایی و تزریق داروی رمدیسیور در نظر گرفته شده است.
وی افزود: به طور متوسط روزانه ۶۰۰ بیمار به اورژانس و کلینیک این بیمارستان مراجعه می کند. معاون توسعه دانشگاه با بیان اینکه بیمارستان شریعتی تنها بیمارستانی واقع در پایین اتوبان است که کلیه خدمات درمانی جنرال را ارائه می کند افزود: توسعه خدمات درمانی در این مرکز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وی با بیان اینکه تعداد تخت های استان متناسب با رشد جمعیت افزایش نیافته است اظهار داشت: نیاز است برنامه های کلان توسعه تخت های بیمارستانی در قالب ساخت بیمارستان های جدید در البرز انجام شود مانتد بیمارستان فردیس که در مراحل پایانی راه اندازی قرار دارد.
دکتر لک ادامه داد: تجهیزات اورژانس با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد کاملا نوسازی و فضای فیزیکی آن بهینه و بازسازی شده است. وی در پایان به لزوم افزایش کادر درمانی و نیروی پرستار در بخش اورژانس و سایر بخش های این بیمارستان اشاره کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود