18 بهمن 1400
شماره خبر: 263337

فعالیت‌های کانون استان البرز به مناسبت ششمین روز دهه فجر

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



انجمن هنرهای نمایشی و مراکز کانون استان البرز به مناسبت هفدهم بهمن ماه و گرامی داشت ششمین روز دهه فجر فعالیت‌های فرهنگی، هنری اجرا کردند.
انجمن هنرهای نمایشی نوجوان کانون استان، روز یک‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ویژه برنامه آموزش ساخت عروسک‌های نمایشی کاغذی را ویژه اعضای انجمن و دیگر کودکان و نوجوانان علاقه‌مند، برگزار کرد.
عروسک‌های سرزمین من ایران
فرزانه بدرپور مربی فرهنگی مرکز مجتمع و مسوول این انجمن تخصصی در این ویژه برنامه، که با موضوع «سرزمین من ایران» برگزار شد، ساخت عروسک‌های نمایشی با لباس‌ها و پوشش محلی شهرهای مختلف ایران را با شیوه‌ای ساده به مخاطبان در فضای مجازی آموزش داد.
اجرای ویژه برنامه « گلدان وطن» در هشتگرد
۷۲ نفر از اعضا کانون مجازی مرکز هشتگرد در گروه سنی نو نهال و نو نگاه با حضور در ویژه برنامه‌ی این مرکز بامعرفی وقایع روز ۱۶ بهمن ماه که در روز شمار چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب، به نام« انقلاب اسلامی عدالت محوری و فساد ستیزی» نام گذاری شده بود آشنا شدند، در ادامه این اعضا در بحث و گفتگو باموضوع «ریشه های پاک در خاک پاک جوانه می زنند....» حضور یافتند،آموزش کاردستی گل و گلدان وطن،شعرخوانی با موضوع «وطنم ایران» وپخش سرودهای انقلابی از دیگر برنامه‌هایی بود که توسط همکاران این مرکز، اجرا شد.
ویژه برنامه‌های فرهنگی در مرکز مجتمع
همکاران مرکز مجتمع کانون کرج نیز در یک ویژه برنامه با حضور اعضا در کانون مجازی، قصه« گنجشک لانه کاغذی » را قصه‌گویی کرده و اعضا را با ساخت کاردستی گل لاله آشنا کردند؛ مسابقه چیستان‌های علمی و شعرخوانی توسط اعضا از ویژه برنامه‌های اجرا شده در این مرکز بود.
ویژه برنامه جشن انقلاب در گروه مجازی «پیک یار مهربان» کتابخانه سیار کانون البرز
با توجه به روز شمار هفدهم بهمن ماه ۱۴۰۰ که به نام روز « انقلاب اسلامی عدالت محوری و فساد ستیزی»نام گذار شده بود، گروه مجازی کتابخانه سیار کانون البرز هم ویژه برنامه جشن انقلاب را به جهت رعایت عدالت فرهنگی و اجرای برنامه برای اعضای مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین شهر و روستا در گروه این کتابخانه به نام «پیک یار مهربان» اجرا کرد.
دراین جشن که با حضور مدیر کل کانون استان برگزار شد، کارشناسان و مربیان بخش سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز فعالیت‌های متنوعی از جمله معرفی وقایع،معرفی شخصیت امام خمینی(ره)،شعرخوانی شعرهای انقلابی، معرفی کتاب «دانستنی های تاریخ انقلاب»، اموزش کاردستی «گل لاله » به روش کاغذ و تا را برای این اعضا اجرا کردند.نماهنگ‌های دل نوشته انقلاب کاری از فائزه کچرانلویی عضو مرکز سیار و آموزش ساخت گل لاله نیز در این گروه به اشتراک گذاشته شد.
دل نوشته‌ای به یک شهید
گفتنی است اعضای این کتابخانه تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ فرصت دارند تا پس از ساخت گل لاله دل نوشته‌ای به یک شهید انقلاب اسلامی نوشته و لاله خود را به آن شهید والا مقام تقدیم کنند.
حضور همکاران کانون البرز در ویژه برنامه تجدید میثاق با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب مدیرکل، معاون فرهنگی، اجرایی و جمعی از کارشناسان کانون البرز هم‌زمان با ویژه برنامه حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حرم امام خمینی (ره) در این برنامه حضور یافته و با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب، تجدید میثاق کردند.شایان ذکر است ویژه برنامه های کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامی داشت دهه فجر استان البرز به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ ادامه داشته و تمامی کودکان و نوجوانان می توانند در این فعالیت ها حضور یابند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود