14 مهر 1401
شماره خبر: 273898

بهره گیری از اساطیر ملی برای بازی‌های کامپیوتری

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



مدیر اجرایی پنجمین نمایشگاه اسباب بازی گفت: با وجود داشتن اسطوره‌های فراوان به عنوان یک دغدغه باید به این موضوعات پرداخته شود. دوست داریم از اساطیر کشور در بازی های مجازی استفاده شود.
علیرضا حیدری، مدیر اجرایی پنجمین نمایشگاه اسباب بازی گفت: هر کشوری که در زمینه بازی‌های کامپیوتری سردمدار است فرهنگ خود را به صورت بازی در کوچکترین سنین تزریق می‌کند.
وی افزود: در واقع از سنین کودکی بر ذهنیت کودکان کار می‌شود و اسطوره‌ها قهرمانان این بازی ها هستند. با وجود داشتن اسطوره‌های فراوان به عنوان یک دغدغه باید به این موضوعات پرداخته شود. دوست داریم از اساطیر کشور در بازی‌های مجازی استفاده شود.وی ادامه داد: تمرکز اصلی ما در نمایشگاه بر اسباب‌بازی ایرانی است و به شرکت‌های که در این زمینه فعالیت می‌کنند بهای بیشتری داده می‌شود. از دغدغه‌های ما این است که حتی کوچکترین اسباب باری وارداتی در کارهای شرکت کنندگان در نمایشگاه نباشد. بنابراین تمام اسباب بازی‌ها و حتی بسته بندی‌ها متناسب با ارزش‌های ایرانی هستند.به گفته حیدری یکی از اتفاقات خوب این هفته مقارن شدن با میلاد پیامبر اکرم است که برنامه‌های مولودی نیز در حاشیه نمایشگاه برگزار می‌شود. موضوع دیگر اینکه مهمترین مسئله این است که بتوانیم گردش مالی برای اصناف حاضر انجام شود.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود