صفحه اصلي > اجتماعی > جلسه هماهنگی دفاتر پیشخوان شهری در پست البرز برگزار شد
جلسه هماهنگی دفاتر پیشخوان شهری در پست البرز برگزار شد18 شهریور 1393. نويسنده: monshi |
جلسه هماهنگی تخصصی با دفاتر ICT شهری در استان البرز برگزار شد. جلسه هماهنگی تخصصی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی شهری در اداره کل پست استان البرز برگزار شد. در ابتدای این جلسه که با حضور ستاری معاون امور پستی و برخی مسئولین ستاد اداره کل پست استان البرز و مسئولین دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی شهرستان کرج و سایر شهرستان های استان البرز برگزار شد آقای بخشی مسئول نظارت این دفاتر ضمن خوش آمدگویی و بیان اهمیت اعمال نظارت بر عملکرد دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی در جهت ارتقاء سطح کیفیت ارائه خدمات به شهروندان ، اهداف برگزاری این نشست را تبیین نمودند. در ادامه آقای ستاری معاون امور پستی استان البرز ضمن تبریک سالروز میلاد امام رضا(ع) وضعیت فعلی عملکرد و ترافیک دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی را شرح دادند. در پایان همکاران اداره حسابداری اداره کل پست استان البرز به تشریح روند تعامل این اداره کل با دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی پرداختند. بازگشت |