Logo

صفحه اصلي > اجتماعی > خط مشی‌ها و جهت‌گیری‌های اساسی شبكه برگرفته از نیازهای مشتریان و ذینفعان باشد

خط مشی‌ها و جهت‌گیری‌های اساسی شبكه برگرفته از نیازهای مشتریان و ذینفعان باشد


11 آذر 1393. نويسنده: monshi
خط مشی‌ها و جهت‌گیری‌های اساسی شبكه برگرفته از نیازهای مشتریان و ذینفعان باشد


رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل گفت: سیاست‌های کلی، خط مشی‌ها و جهت‌گیری‌های اساسی در همه بخش‌های شرکت برگرفته از مطالعات بازار و نیازهای مشتریان و ذینفعان شرکت شکل بگیرد."
مهندس مهری در نشست با مدیران مناطق پستی که در دهم آذرماه جاری با حضور شیوازاد، عضو هیئت‌مدیره، انصافی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، هادوی، مدیرکل پست تهران و مرکز مکانیزه و ترابی مدیرکل روابط‌عمومی برگزار شد، با بیان این که همه برنامه‌ها و طرح‌های اجرایی می‌بایست معطوف به نیازمندی‌ها و خواسته‌های مشتریان از پست تدوین و اجرا شود، ضرورت توجه جدی و برنامه‌ریزی مدون برای حرکت در مسیر پیاده‌سازی شیوه‌های علمی مدیریت بازار، بازاریابی و فروش را گوشزد کرد. رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل با اشاره به این که توزیع مرسوله در کمال کیفیت، سرعت، دقت و امنیت فلسفه وجودی شرکت پست است و باعث "افزایش اعتماد عمومی" خواهد شد، اعتماد را "مهمترین سرمایه شبکه پستی" خواند و افزود: ایجاد اعتماد در زیر مجموعه، موجبات یقین مردم و حفظ و توسعه بازار را فراهم می‌کند. مهری با بیان این که می‌بایست "اخلاق مداری" را در تمامی امور سرلوحه کار و مسئولیت‌های خویش قرار دهیم، گفت: "اگر بخواهیم اعتماد مشتریان را جلب نماییم باید ویترین شبکه چه از لحاظ رفتاری و چه کیفیت کاری زیبا و مناسب باشد." وی ارائه سرویس­های نوین، ارتقای کیفیت، استفاده از امکانات و فناوری های جدید، سرعت بخشی و متنوع سازی در ارائه خدمات را از جمله برنامه های اصلی پست در این زمینه دانست. مدیرعامل با اشاره به این موضوع که پی­گیری وصول مطالبات می‌بایست در دستور کار تمامی مدیران قرار گیرد، نظارت و کنترل فیزیکی و الکترونیکی را در این راستا مهم برشمرد. مهری در ادامه به جایگاه ویژه "سرویس بازار الکترونیک" و توسعه آن به عنوان گامی بزرگ در رونق کسب و کار اشاره کرد و بر توجه ویژه به این سرویس و تسویه حساب با شرکت های طرف قرارداد تاکید کرد. آینده‌نگری در شبکه پستی با این رویکرد که بخش اعظم ترافیک های موجود در آینده از دست خواهد رفت،شفاف‌سازی در ارائه آمار و ترافیک و حذف قراردادهای زیان ده نیز از دیگر مطالب مورد اشاره مدیرعامل بود.

بازگشت