Logo

صفحه اصلي > اجتماعی > کسب رتبه اول استاندارد البرز در میزان رضایتمندی ارباب رجوع

کسب رتبه اول استاندارد البرز در میزان رضایتمندی ارباب رجوع


3 دی 1393. نويسنده: monshi
کسب رتبه اول استاندارد البرز در میزان رضایتمندی ارباب رجوع


در طرح سنجش میزان رضایتمندی ارباب رجوع از عملکرد دستگاه های اجرایی استان البرز در سال 1392 اداره کل استاندارد استان البرز موفق به کسب رتبه اول شد.
در طرح سنجش میزان رضایتمندی ارباب رجوع از عملکرد دستگاه های اجرایی استان البرز در سال 1392 اداره کل استاندارد استان البرز موفق به کسب رتبه اول گردید.
فتانه شکر الهی گفت: با توجه به اهمیت موضوع و به منظور فراهم نمودن فضای رقابتی برای خدمت رسانی برتر به مردم ، سالانه طرح سنجش میزان رضایتمندی ارباب رجوع از نحوه ارائه خدمات در دستگاه های اجرائی استان البرز ، توسط معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز در بین دستگاه های اجرایی این استان مورد ارزیابی قرار می گیرد . موارد شامل محور های : میزان رضایتمندی مراجعین ، چگونگی اطلاع رسانی ، نحوه رفتار کارکنان با مراجعان ، دفعات مراجعه برای دریافت یک خدمت و ... می باشد . وی افزود : سنجش مذکور در بین 51 دستگاه اجرایی در بهمن ماه سال 1392 انجام گرفته که نتایج مطالعه انجام شده در این اداره کل حاکی از آن بوده که در گروه زیربنایی و تولیدی در بین 15 دستگاه با میانگین رضایتمندی 20/94 حایز رتبه اول و در بین 51 نیز حایز رنبه اول گردیده است. وی بیان کرد : امید است با انعکاس نقاط قوت و ضعف موجود بتوانیم با بهبود مستمر فرایند ها و ارتقاء کیفیت انجام کار و نهادینه نمودن اصول مشتری مداری ، رضایتمندی مراجعان را سر لوحه فعالیتهای خود قرار دهیم .
بازگشت