صفحه اصلي > اجتماعی > جلسه هماهنگی پست و ثبت اسناد استان البرز برگزار شد
جلسه هماهنگی پست و ثبت اسناد استان البرز برگزار شد14 بهمن 1394. نويسنده: monshi |
جلسه هماهنگی پست و ثبت اسناد استان البرز با هدف ارتقاء سطح کیفی سرویس پستی ثبت اسناد برگزار شد. جلسه هماهنگی پست و ثبت اسناد استان البرز با هدف ارتقاء سطح کیفی سرویس پستی ثبت اسناد در محل دفتر مدیریت این اداره کل پست استان البرز برگزار شد. در ابتدای این جلسه فرزین مدیرکل پست استان البرز ضمن خیر مقدم به بررسی آمار انجام سرویس پستی صدور اسناد تک برگی پرداخت . ایشان همچنین از آمادگی کامل این اداره کل برای ارائه خدمات گسترده ثبت اسناد در سایر واحدهای پستی و شهرستان های استان با استفاده از امکانات و پتانسیل بالقوه شبکه پستی استان خبر داد . در ادامه زرندی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان البرز ضمن قدردانی از کیفیت نحوه ارائه خدمات پستی ثبتی در سطح استان ، ارائه این خدمات را دارای مزایای بسیار از جمله کاهش ترافیک شهری ، افزایش اضایتمندی مراجعین ، جلوگیری از وقوع سوء استفاده های مالی و غیره برشمرد . بازگشت |