صفحه اصلي > اجتماعی > ۱۰ اثر معلم پژوهنده البرز به دبیرخانه کشوری راه یافت
۱۰ اثر معلم پژوهنده البرز به دبیرخانه کشوری راه یافت10 آبان 1398. نويسنده: monshi |
رییس گروه تخقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت : ۱۰ اثر معلم پژوهنده البرز به دبیرخانه بیست و دومین برنامه ملی معلم پژوهنده کشوری راه یافت. قادر حسین زاده اظهارداشت: برنامه ملی معلم پژوهنده با استقبال چشمگیر و بی نظیر معلمان پژوهنده استان البرز در بخش های آموزشی و تربیتی روبرو شده است.وی بیان داشت: در این مرحله تعداد گزارشهای منطقهای از `پنج هزار و ۴۸۰ اثر در سال قبل به ۶ هزار و ۱۰۰ اثر رسید.گزارش های استانی هم از۳۰۰ اثر به ۴۰۲ گزارش افزایش یافت.حسین زاده یادآورشد: گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان البرز در سه سال متوالی حائز رتبه برتر کشور شده است.وی با اشاره به نقش مهم پژوهش درکیفیت بخشی به فرآیند تعلیم و تربیت ، ادامه داد: افزایش سطح مشارکت معلمان دراین برنامه ، شرکت گسترده آنها در دورههای اقدام پژوهی،افزایش کیفیت طرحها و اقبال روزافزون به اهمیت تفکر و عمل مبتنی بر پژوهش از جمله عوامل موفقیت آمیز این برنامه اقدام پژوهی در بین معلمان را تشکیل می دهد.رییس گروه تخقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش البرزافزود: اجرای برنامه معلم پژوهنده به معلمان،کارشناسان و دست اندرکاران آموزش وپرورش کمک میکند تا با بهرهگیری از شیوههای پژوهشی، نسبت به شناخت مسائل و ابداع روشهای نوین و موثربرای آموزش و یادگیری در کلاس گام های مهمی بردارند.حسین زاده از تصمیم گیری، تصمیم سازی ، برنامه ریزی آموزشی وپرورشی،دقت و حساسیت بیشتر به عنوان دیگر دستاوردهای برنامه معلم پژوهنده در بین فعالان نظام تعلیم و تربیت در مدارس یاد کرد.وی عنوان کرد: ۱۵۰ داور آثار معلمان پژوهنده در مرحله آموزشگاهی و منطقه ای و ۴ داور در مرحله استانی را مورد ارزیابی قرار دادند. بازگشت |