Logo

صفحه اصلي > اجتماعی > کسب رتبه چهارم در بین ادارات بهزیستی سراسر کشور در رضایتمندی ارباب رجوع

کسب رتبه چهارم در بین ادارات بهزیستی سراسر کشور در رضایتمندی ارباب رجوع


13 آبان 1398. نويسنده: monshi
کسب رتبه چهارم در بین ادارات بهزیستی سراسر کشور در رضایتمندی ارباب رجوع


برهمین اساس گزارش وضعیت رضایت مندی مردم از عملکرد ادارات بهزیستی سراسرکشور در سال ۹۷ اعلام شد که بهزیستی استان البرز رتبه چهارم این ارزیابی را کسب نمود و حائز رتبه "خوب" گردید.
به موجب بند ۶ ماده ۱۸ تصویب نامه حقوق شهروندی در نظام اداری مصوب شورای عالی اداری با همکاری مرکز آمار ایران طرح افکارسنجی و سنجش میزان رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاههای اجرایی در سطح ملی و استانی انجام پذیرفت . برهمین اساس گزارش وضعیت رضایت مندی مردم از عملکرد ادارات بهزیستی سراسرکشور در سال ۹۷ اعلام شد که بهزیستی استان البرز رتبه چهارم این ارزیابی را کسب نمود و حائز رتبه "خوب" گردید. لازم به ذکر است این طرح بصورت سالانه در دستور کار معاونت حقوقی مجلس شورای اسلامی قرار دارد تا بتواند مبنایی برای مقایسه میزان رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاههای اجرایی در گذشته باشد و موجب بهبود عملکرد در سالهای آتی گردد.
بازگشت