Logo

صفحه اصلي > اجتماعی > وظیفه روابط عمومی مدیریت افکار و اندیشه های سازمانی است

وظیفه روابط عمومی مدیریت افکار و اندیشه های سازمانی است


27 اردیبهشت 1399. نويسنده: monshi
وظیفه روابط عمومی مدیریت افکار و اندیشه های سازمانی است


عضو هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان البرز، وظیفه اصلی روابط عمومی را مدیریت افکار و اندیشه های سازمانی به سوی افق و چشم انداز سازمان دانست.
علی علی اکبری همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی افزود: امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی در خور توجه است.وی اظهار داشت: تبدیل روابط عمومی به ابزار مدیریتی برای فعالیت های حرفه ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر حاضر است.علی اکبری در ادامه اشاره ای به اهمیت جایگاه روابط عمومی کرد و گفت : اگر تا دهه‌های گذشته اهمیت روابط عمومی شناخته نشده بود، امروزه کسی نمی تواند نقش مهم روابط عمومی در هر سازمان، ساختار، موسسه و حتی مدرسه را انکار کند.به خصوص در قرن اخیر و در مغرب زمین که موفقیت هر سازمان و دستگاهی را به عنوان جلب آرای مخاطبان و جامعه هدف تعریف کرده‌اند؛ بدین صورت که هر دستگاهی که بتواند در این زمینه موفق تر باشد و نظر مثبت مخاطبان و مشتریان خودش را جلب کند به آن سازمان لقب موفق می‌دهند. این فرآیند بر عهده روابط عمومی آن سازمان می باشد که به فرایند «تصویرسازی صحیح» سازمان در ذهن مخاطبان تعبیر می‌شود.وی بیان کرد: با گسترش فناوری های ارتباطی در سال های اخیر و شبکه های مجازی اطلاع رسانی روابط عمومی به رسانه ها به صورت الکترونیکی و بستر اطلاع رسانی تسهیل شده است.وی یادآور شد: روابط عمومی در سازمان اوقاف براساس نقش و جایگاه ذاتی سازمان مبنی بر ترویج فرهنگ و معارف قرآن کریم و اهل بیت(ع) و همچنین ترویج سنت حسنه وقف همواره باید اهداف قرآنی و اهداف عالی انسانی و رویه های سالم و پاک دینی را سرلوحه نگاه سازمانی خود قرار دهد و در راستای اطلاع رسانی فعالیت‌های قرآنی و وقف تلاش و کوشش نماید.وی خاطر نشان کرد: رسانه‏ ها به عنوان یک امکان بالقوه مناسب‏ ترین فرصت‏ها را برای ارتباط روابط عمومی با افکار عمومی فراهم می‏ سازند.
بازگشت