صفحه اصلي > اجتماعی > موفقیت دربرند سازی نیازمند تقویت نفوذ بر افکار عمومی است
موفقیت دربرند سازی نیازمند تقویت نفوذ بر افکار عمومی است7 مهر 1399. نويسنده: monshi |
عضو انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم استان البرز تقویت نفوذ در افکار عمومی با هدف آگاهی کامل از سلیقه مشتریان را از راهکارهای موثر در برند سازی ، حضور فعال در بازار صادرات و حرکت در مسیر جهش تولید عنوان کرد. جلال حسینی خواه گفت: موفقیت در حد انتظار در بخش صنعت مستلزم آن است که در کنار تولید محصولات مرغوب ، بتوانیم با رفتارهای مناسب از تحریک احساسات مشتریان در داخل و خارج از کشور برخوردار شویم.وی تصریح کرد: در مسیر پر پیچ و خم صادرات که با رقیب های سرسختی رو به رو هستیم، ضروری است قبل از ورود به این بازار ، هدایت رفتارمان در بحث حساس بازار یابی را به نحوی توسعه دهیم تا با کسب رضایت خریداران، آنان مشتریان ثابت محصولاتمان شوند. ضرورت تقویت روابط عمومی آنلاین در برند سازی حسینی خواه یکی از راهکارهای مهم و کارآمد در برند سازی و حضور فعال محصولات مرغوب کارخانه های کشور در بازار داخلی و صادرات را مستلزم تقویت روابط عمومی های دیجیتال و آنلاین در برند سازی عنوان کرد.وی گفت: در دنیای امروز دیگر روابط عمومی سنتی جایگاهی ندارد و ضروری است در مسیر توسعه و پویایی اقتصادمان با ایجاد و تقویت روابط عمومی های آنلاین در فضای مجازی محصولات تولیدی کشورمان را به بازارهای هدف معرفی کنیم تا برند سازی در مسیری هموار هدایت شود.این فعال اقتصادی ادامه داد: با وجود اینکه شاهد انبوهی از مشکلات در تولید و بهبود کسب و کار می باشیم ، هستند واحد هایی که با بهره گیری از محققان و پژوهشگران شرکت های دانش بنیان و با تکیه بر خود اتکائی و خود باوری توانسته اند در تولید محصولات با کیفیت گام های قابل ملاحظه ای بردارند.حسینی خواه گفت: امیدوادیم در بحث برند سازی با ایجاد و گسترش روابط عمومی های دیجیتال در فضای مجازی بستر برای توسعه صادرات مهیا شود.این فعال اقتصادی با تاکید بر ضرورت همراهی بخش دولتی و خصوصی در رفع مشکلات عدیده در امور صادرات، واردات و توریع و عرضه گفت: بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی کشورمان محصولات بسیار مرغوب تولید می کنند ، لاکن برخی چالش ها از جمله دستورالعمل هاو بخشنامه های موردی عرضه این تولیدات با کیفیت ایران را در بازارهای صادرات کند و لاک پشتی کرده است. بازگشت |