صفحه اصلي > اجتماعی > فرهنگسازی از وظایف اصلی روابط عمومی و رسانههاست
فرهنگسازی از وظایف اصلی روابط عمومی و رسانههاست20 آذر 1402. نويسنده: monshi |
نهادینه سازی طرح حامیان آب، به عنوان فرهنگ سازان خانواده بزرگ آبی از وظایف اصلی روابط عمومی و رسانه ها است. حمیدرضا نامداری مدیرعامل آبفای البرز اظهار داشت: هر سیستم زنده و پویایی برای انجام فعالیتهای آموزش همگانی، نیازمند تغییر و تحول هدفمند است و در همین راستا، نگاه مجموعه شرکت آبفای البرز به حوزه روابط عمومی با هدف رشد برنامههای آموزشی و مدیریت مصرف تغییر یافت. وی افزود: از قشر فرهنگی و فرهیخته رسانه ها انتظار داریم که در حفظ منابع ملی و منطقهای به عنوان یک مسئولیت اجتماعی یاریگر روابط عمومی باشند. وی با اشاره به عملکرد ۸ ماهه شرکت آبفا در این بخش بیان داشت: 1000مورد پاسخگویی به شهروندان و رسیدگی به مشکلات آنها از طریق رادیو، تلویزیون ، سایت، ملاقات مردمی ،سامد و میز خدمت و تولید ۱۷۲ مورد محتوای رسانهای ، 51 مصاحبه تلویزیون،900 متر طراحی و چاپ بنر و نصب ۱۹ بیلبورد آگاهی رسانی و ۱۶۰ عنوان تولید خبر از فعالیتهای انجام شده آبفا با رسانهها بوده است. بازگشت |