Logo

صفحه اصلي > اجتماعی > کاهش ۳۱ درصدی تماس های مردمی در هفته اول فروردین با سامانه ۱۲۲

کاهش ۳۱ درصدی تماس های مردمی در هفته اول فروردین با سامانه ۱۲۲


14 فروردین 1403. نويسنده: monshi


حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از کاهش ۳۱ درصدی تماس های مردمی با مرکز ارتباط با مشتریان (۱۲۲) در هفته اول فروردین و در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.
نامداری در این خصوص گفت: تعداد تماس ها و گزارشات مشترکین در هفته اول فروردین ماه سال جاری ۲ هزار و ۶۹ مورد ثبت گردیده که این رقم در زمان مشابه سال گذشته، ۳ هزار و ۹ مورد بوده است و گزارشات دریافتی حاکی از کاهش ۳۱ درصدی تماس ها می باشد.وی در ادامه با اشاره به کاهش ۲۷ درصدی حوادث آب و فاضلاب در هفته اول سال جاری، تعداد حوادث در هفته اول فروردین سال ۱۴۰۳ را ۳۵۸ مورد و حوادث در زمان مشابه سال گذشته را ۴۹۴ مورد عنوان کرد.مدیرعامل آبفا البرز تصریح کرد: طی یکسال گذشته اقدامات فنی و مهندسی خوبی در مسیر تامین آب شرب پایدار و همچنین دفع بهداشتی فاضلاب در سطح استان محقق گردیده که کاهش گزارشات مردمی و تماس های مشترکین با مرکز ۱۲۲ شرکت در آخرین روزهای پایانی سال گذشته و ایام آغازین سال جاری حکایت از این مهم دارد.نامداری در خاتمه گفت: در تلاش هستیم تا با تمام توان و استفاده از ظرفیت های موجود، نیاز مشترکین در زمان اوج مصرف آب شرب را برآورده ساخته و به بهترین نحو ممکن از تنش آبی پیش رو گذر کنیم.

بازگشت