Logo

صفحه اصلي > اجتماعی > روابط عمومی‌ها، کلید موفقیت سازمان‌ها با تقویت ارتباطات مردمی و کاربرد فناوری‌های نوین

روابط عمومی‌ها، کلید موفقیت سازمان‌ها با تقویت ارتباطات مردمی و کاربرد فناوری‌های نوین


امروز, 09:53. نويسنده: monshi


عبدالحمید محمدی دستیار رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در امر مردمی سازی در گردهمایی روابط عمومی های سازمان منابع طبیعی کشور گفت :مدیران رابط عمومی جایگاه رفیعی دارند و در این جایگاه می توانند سازمانها را به اوج موفقیت برسانند ، لذا با مشارکت گرفتن از مردم، بروز رسانی در تکنولوژی های جدید ، ایده پردازی و ایجاد ارتباطات نزدیک با مدیران می توانند آینده ای روشن را رقم بزنند .
عبدالحمید محمدی در دومین روز از گردهمایی مسئولین روابط عمومی ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با خطاب قرار دادن مسئولین روابط عمومی گفت : آنچه می تواند ما را به هدف برساند عامل ارتباطی است و این عامل اگر قوی باشد چه در خانواده ، چه در جامعه و چه در هر ارگانی عامل موفقیت و اعتلای ما خواهد شد.وی در ادامه افزود عامل موفقیت هر مدیری عملکرد خوب روابط عمومی مربوط به سازمان تحت امر اوست و عامل هر شکستی نیز دور شدن روابط عمومی از مدیران مجموعه خواهد بود پس ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا سازمان خود را که سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور است به اوج موفقیت برسانیم .عبدالحمید محمدی همچنین نوید اتفاقات خوبی را در حوزه روابط عمومی های منابع طبیعی در آینده ای نزدیک داد و گفت : به دنبال این هستیم که روابط عمومی را به یک اداره مستقل و دارای چارت و ساختار اداری تبدیل کنیم تا در آینده دارای جایگاه و عملکرد بهتر باشد .
این مقام مسئول که خود معاونت دفتر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور را نیز در کارنامه دارد تاکید کرد: مسئولین روابط عمومی هیچگاه نباید در مواجهه با مدیران استان دچار خجالت زدگی و از این قبیل افعال شوند بلکه باید با رویی گشاده، بی واسطه و در ارتباط دائمی و مستقیم با ایشان باشند .ایشان مسئولین روابط عمومی را به توانمند سازی کارشناسان این حوزه توصیه کرد و گفت نباید از فناوری ها، سخت افزارها و نرم افزارهای روز عقب ماند و بلکه باید تلاش کرد با بروزرسانی مجموعه خود، با ایجاد شیوه های جدید ارتباطی و تعاملی از این مباحث بیشترین بهره را برد. لذا منتظر دفتر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نمانید و تجارب خود در مناطق سه گانه روابط عمومی های کشور را به دفتر روابط عمومی سازمان اعلام کنید و راه های جدید را در این حوزه باز کنید.وی در حوزه مردمی سازی نیز تصریح کرد مردمی سازی قائم به شخص یا قائم به دولت نبود ، بلکه پیام مقام معظم رهبری، نگاه و فرمایشات ایشان بود که در دولت شهید رئیسی شکل گرفت و سپس کانونی به نام مردمی سازی در ریاست جمهوری، استانداری ها و سایر ارگانها تشکیل شد که اعضای آن نیز بیشتر از میان روابط عمومی ها گزینش شدند. انشالله در اولین گردهمایی ملی مردمی سازی در آینده ای نزدیک شاهد گزارش اقدامات عزیزان خواهیم بود .عبدالحمید محمدی همچنین توفیقات در تحقق اهداف در حوزه منابع طبیعی و در حوزه انفال را در گرو مشارکت مردم و همراهی مردم دانست و گفت : هرجا که مردم پای کار بوده است ما موفق بوده ایم که نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس بود .

بازگشت