صفحه اصلي > اجتماعی > ۱۲۷۰ تماس شهروندی با سامانه ۱۳۷ فردیس
۱۲۷۰ تماس شهروندی با سامانه ۱۳۷ فردیسدیروز, 13:21. نويسنده: monshi |
مدیر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس گفت: در طول ماه گذشته ۱۲۷۰ تماس توسط سامانه ۱۳۷ دریافت شده است. مجتبی شرفی با اشاره دریافت ۱۲۷۰ تماس در سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس، اظهار کرد: از این تعداد ۷۳۹ تماس ثبت شده و در دستور کار پیگیری قرار گرفته است. مابقی تماس ها در حوزه وظایف شهرداری نبوده یا پیش از این انجام شده است.وی اعتماد و ارتباط شهروندان با شهرداری را موجب پیشرفت مجموعه مدیریت شهری دانست و افزود: از مجموع تماس های ثبت شده، ۴۱۴ تماس انجام شده که ۵۶ درصد از مجموع تماس ها را شامل می شود. مابقی درخواست های شهروندان در دست پیگیری است.مدیر بازرسی شهرداری فردیس گفت: بیشترین خواسته های شهروندان با ۳۳۲ مورد مربوط به حوزه وظایف مدیریت منطقه یک بوده و ۲۷۹ درخواست شهروندی مربوط به حوزه مدیریت منطقه ۲ شهرداری فردیس بوده است.وی افزود: در بین واحدهای مختلف، بیشترین پاسخگویی به مطالبات شهروندان در ماه گذشته، با میزان ۹۶ درصد به حوزه خدمات شهری منطقه ۲ شهرداری فردیس اختصاص دارد. فضای سبز منطقه یک و مدیریت پسماند هم به ترتیب با ۹۲ و ۷۲ درصد، بهترین عملکرد را در پاسخگویی به شهروندان را داشته اند.شرفی گفت: پاسخگویی و افزایش رضایتمندی شهروندان در اولویت مدیریت شهری فردیس است و در این راستا عملکرد همه واحدها در پاسخگویی به مطالبات شهروندان به صورت ماهانه سنجیده می شود. بازگشت |