صفحه اصلي > فرهنگی > کسب رتبه دوم پژوهش کشوری رضوی توسط نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز
کسب رتبه دوم پژوهش کشوری رضوی توسط نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز20 شهریور 1391. نويسنده: monshi |
سپیدار آنلاین: صفی اله رمضانخانی از کسب رتبه دوم پژوهش کشوری رضوی توسط نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز خبر داد. با توجه به اعلام دبیرخانه دومین جشنواره پژوهش های رضوی نوجوانان ، هیات داروان این جشنواره پس از دو مرحله داوری و بررسی دقیق ، برگزیدگان اول تا چهلم این جشنواره را از میان 685 اثر دریافتی اعلام کرد و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز (مرکز هشتگرد)برای دومین سال متوالی موفق به کسب عنوان دوم این جشنواره شدند ،صفی اله رمضانخانی مشاور استاندار البرز در امور اموزش و پرورش و مدیر کل کانون در سخنانی ضمن تبریک این موفقیت به همکاران و اعضا کانون استان ،این موفقیت را مرهون تلاش های این عزیزان و حمایت های مدیر عامل ارجمند کانون کشور و استاندار فرهیخته استان البرز خوانده و گفت : همان گونه که در فراخوان جشنواره مشخص شده بود این جشنواره توسط کانون پرورش فکری استان تهران وبا اهداف مختلف از جمله : ·افزایش سطح دانش وآگاهی نوجوانان در بارۀ سیرهی ائمه معصومین به ویژه امام رضا (ع). ·تقویت حس پرسشگری نوجوانان دربارۀ سیرهی ائمه معصومین به ویژه امام رضا (ع). ·ایجاد بسترهای مناسب جهت شناخت وآگاهی نوجوانان با شخصیت و زندگی امام رضا(ع). · فراهم آوردن زمینههایی جهت آشنایی نسل نوجوان با معارف مقدس رضوی. ·ایجاد فضایی معنوی درحوزۀ فعالیتهای پژوهشی نوجوانان. و گسترش فعالیتهای فرهنگی – مذهبی نوجوانان برگزار شد و به حمد الهی همکاران و اعضا استان البرز نیز سعی نمودند که حضور فعالی را در جشنواره داشته باشند و در مجموع 10 اثر پژوهشی توسط همکاران استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد. لازم به توضیح است علاوه بر پژوهش مصحف خوانی که به کوشش اعضا هشتگرد رتبه دوم را در کشور به دست آورد ،پژوهش بررسی تاثیر زیارت حرم امام رضا (ع) بر آرامش درونی زائران از مرکز هشتگرد نیز رتبه ششم را کسب کرد و پژوهش های نگاهی به مسئله ولایتعهدی امام رضا(ع)و بررسی تاثیر زیارت امام رضا (ع) بر خود آگاهی دختران نوجوان شهرستان کرج از مرکز مجتمع به ترتیب رتبه های 28 و 32 را در کشور کسب کردند. بازگشت |