Logo

صفحه اصلي > فرهنگی > روابط عمومی ها موتور محرک سازمان ها هستند

روابط عمومی ها موتور محرک سازمان ها هستند


2 خرداد 1394. نويسنده: monshi
روابط عمومی ها موتور محرک سازمان ها هستند


مهندس حسینی کاشانی در مراسم بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی بر نقش و جایگاه روابط عمومی ها به عنوان موتور محرک سازمان ها تاکید کرد.
مهندس حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در مراسم بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی سخنان خود را با خواندن دو قطعه غزل زیبا آغاز کرد و سپس گفت: به عنوان کسی که در جاهای مختلف مسؤولیت داشته و در حوزه ی روابط عمومی نیز کار کرده ام باید بگویم جایگاه واقعی و تأثیر روابط عمومی ها بر سازمان و افراد جامعه نقشی مهم و حساس است. وی ادامه داد: به جرعت می توان گفت اگر یک سازمان روابط عمومی قوی و توانمند داشته باشد در بسیاری از کارها موفق خواهد بود و عملکرد مثبت آن در جامعه بازتاب گسترده ای پیدا خواهد کرد. حسینی کاشانی با بیان این مطلب که روابط عمومی ها می بایست ارزش جایگاه و مسؤولیت خود رابدانند، اظهار کرد: روابط عمومی ها موتور محرک سازمان ها مخصوصا در عرصه های فرهنگی هستند و اگر وظایفشان را به درستی انجام دهند جایگاه واقعی خود را بدست می آورند. وی افزود: اهمیت روابط عمومی به قدری بالاست که حتی در زندگی شخصی نیز اگر کسی روابط عمومی قوی داشته باشد فردی موفق است و بسیاری از کارهایش را پیش خواهد برد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطر نشان کرد: استان نوپای البرز نیازمند روابط عمومی هایی کار بلد و توانمند است و در صورت تحقق این مسأله شاهد پیشرفت و جهش های چند برابری استان در زمینه های مختلف خواهیم بود. وی در پایان تصریح کرد: از زحمات همه ی مسئولان و اساتید گرامی دانشگاه و دست اندرکاران برگزاری این مراسم کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم این گونه مراسم ها باعث شناخت و تلاش بیشتر دانشجویان شود.

بازگشت