صفحه اصلي > فرهنگی > روابط عمومی ها،فعالیت ها و برنامه های فرهنگی ماه رمضان را رسانه ای کنند
روابط عمومی ها،فعالیت ها و برنامه های فرهنگی ماه رمضان را رسانه ای کنند8 خرداد 1396. نويسنده: monshi |
امید سبزعلی،مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز،در گفتگو با خبرنگار همشهری گفت:روابط عمومی ها،فعالیت ها و برنامه های فرهنگی ماه رمضان را رسانه ای کنند. امیدسبزعلی،مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز،در گفتگو با خبرنگار همشهری گفت:روابط عمومی،فعالیت ها و برنامه های فرهنگی ماه رمضان را رسانه ای میکند. وی ادامه داد:تبلیغات اسلامی یکی از دستگاه ها و نهاد های فرهنگی اثر گذار در سطح استان البرز است که با بهرگیری از توان هیئت های مذهبی،مبلغین اعزامی و روحانیون مستقر برنامه های متنوع و جذابی را در این ایام اجرا میکند که رسانه ای کردن این فعالیت ها و برنامه های فرهنگی در جذب مخاطب به این برنامه ها اثر گذار خواهد بود. امید سبزعلی،ادامه داد:روابط عمومی تبلیغات اسلامی با بهرگیری از توان رسانه های استان از قبیل خبرگزاری مهر،تسنیم،ایکنا،ایرنا،کیهان،سپیدار،همشهری،جام جم و غیره فعالیت ها و برنامه های این اداره کل و ادارات تابعه را رسانه ای میکند. مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز،خاطر نشان کرد:ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها باید ارتباطی وثیق و ناگسستنی باشد چراکه روابط عمومی با همکاری رسانه هامی توانند به فعالیت ها و برنامه های خود عینیت ببخشند. در پایان مرادی خبرنگار همشهری برهمکاری وثیق این خبر گزاری با تبلیغات اسلامی برای پوشش خبری برنامه ها و همچنین نشست های خبری تأکید کرد. بازگشت |