صفحه اصلي > فرهنگی > تشریح عملکرد روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز در خرداد ماه ۹۶
تشریح عملکرد روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز در خرداد ماه ۹۶10 تیر 1396. نويسنده: monshi |
امید سبزعلی،مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز،عملکرد این روابط عمومی در خردادماه ماه ۹۶ را تشریح و تبیین کرد. امید سبزعلی،مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز،عملکرد این روابط عمومی در خرداد ماه ۹۶ را تشریح و تبیین کرد. وی برگزاری نشست خبری به منظور تشریح و تبیین برنامه های ماه مبارک رمضان،پوشش خبری تصویری برنامه های فرهنگی بهویژه محافل انس با قرآن کریم،نشست با روابط عمومی های استان به منظور برگزاری همایش مشترک،ارتباط گیری با رابطین خبری شهرستانها،انتشار بیش از ۸۵۰ خبر در سایت ido،طراحی و نصب بیش از ۶ بنر تبلیغاتی با توجه به مناسبت های مذهبی،ارسال بیش از ۲۰۰۰ پیامک به مناسبت های مختلف بهویژه ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به هیئت های مذهبی سطح استان،ارسال محصولات فرهنگی به مرکز اسناد سازمان تبلیغات اسلامی،پوشش خبری تصویری برنامه های شب های قدر و شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام،برگزاری مراسم زیارت عاشورا به صورت هفتگی،ارسال مطلب (مقاله و گفتگو) در سایت سازمان،هماهنگی به منظور برگزاری همایش مصرف بهینه برق با همکاری روابط عمومی نیروی استان،ارتباط گیری با روزنامه های و سایت های خبری استان از قبیل مهر،تسنیم،ایرنا،روزنامه پیام سپیدار،کیهان،همشهری وقانون را از مهمترین برنامه های این روابط عمومی در خرداد ماه ۹۶ برشمرد. مسئول حوزه ریاست و روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز،گفت:روابط عمومی ها بهعنوان بلندگوی تبلیغی هرنهاد و سازمان نقش مهمی را در نشر و نهادینه کردن فرهنگ ناب محمدی (ص) در سطح استانها ایفا میکنند. بازگشت |