Logo

صفحه اصلي > فرهنگی > رسانه ها در آگاهی بخشی فرهنگی به اقشار جامعه اثر گذارند

رسانه ها در آگاهی بخشی فرهنگی به اقشار جامعه اثر گذارند


19 تیر 1396. نويسنده: monshi
رسانه ها در آگاهی بخشی فرهنگی به اقشار جامعه اثر گذارند


امید سبزعلی،مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز،گفت:رسانه ها،در رونشگری فرهنگی به اقشار جامعه اثر گذارند.
امید سبزعلی،مسئول حوزه ریاست و روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز،گفت:رسانه ها،در آگاهی بخشی فرهنگی به اقشار جامعه اثر گذارند. وی ادامه داد:امروز به نسبت گذشته رسانه ها نقش مهم و اثر گذاری در روشنگری و اطلاع‌رسانی به اقشار مختلف مردم به اقصی نقاط جهان دارند که بهرگیری صحیح و اصولی از توان این رسانه های می تواند در آگاهی بخشی دینی به اقشار جامعه اثرگذار باشد. مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز،خاطر نشان کرد:به همین منظور روابط عمومی تبلیغات اسلامی با ارتباط گیری با رسانه های سطح این استان از قبیل کیهان،همشری،روزنامه سپیدار،تسنیم،مهر،ایکنا نقش اثر گذارند. سبزعلی، ادامه داد:تبلیغات اسلامی نهادی اثر گذار در راستای توسعه و ترویج فعالیت ها و برنامه های فرهنگی است به همین منظور بهرگیری از توان رسانه می تواند در توسعه این فعالیت ها کارامد تر باشد.
بازگشت