صفحه اصلي > فرهنگی > تشریح عملکرد روابط عمومی تبلیغات اسلامی در تیرماه ۹۶
تشریح عملکرد روابط عمومی تبلیغات اسلامی در تیرماه ۹۶6 مرداد 1396. نويسنده: monshi |
امید سبزعلی،مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز،عملکرد این روابط عمومی را در تیرماه ۹۶ تشریح و تبیین کرد. امید سبزعلی،مسئول حوزه ریاست و روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز،عملکرد این روابط عمومی را در تیرماه ۹۶ تشریح و تبیین کرد. وی برگزاری نشست خبری به مناسبت یکم تیرماه،سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره)،نشست با روابط عمومی ادارات کل استان البرز به منظور همفکری در راستای برگزاری همایش های مشترک،ارسال بیش از ۶۵۰ خبر به همراه مطلب در سایت سازمان تبلیغات اسلامی،ارسال بیش از ۱۵۰۰ پیامک به هیئت های مذهبی،روحانیون مستقر و مبلغین اعزامی به مناسبت های مختلف،پوشش خبری و تصویری جلسات مدیر کل،حضور در جلسات شورای روابط عمومی استان البرز،ارتباط گیری با رسانه های استان از قبیل خبرگزاری مهر،تسنیم،ایرنا و روزنامه سپیدار و صدا و سیما به منظور پوشش خبری برنامه های این اداره کل،ارزیابی رابطین خبری شهرستانها،ارتباط گیری مستمر با روابط عمومی مرکز،نصب بیش از ۶ بنر باتوجه به مناسبت های مذهبی را از مهمترین برنامه های تبلیغات اسلامی در این زمینه خاطر نشان کرد. سبزعلی،روابط عمومی را مهمترین رکن هر اداره و سازمان در راستای نهادینه کردن فعالیت ها و برنامه های آن در بین آحاد جامعه خاطر نشان کرد و گفت:هرچه عملکرد یک روابط عمومی در سازمان تبلیغات اسلامی بهتر و اثرگذار تر باشد به همان میزان می توان افراد زیادی را جذب فعالیت ها و برنامه های فرهنگی دینی کرد. بازگشت |