Logo

صفحه اصلي > فرهنگی > تشریح عملکرد روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز از ابتدای سال ۹۶

تشریح عملکرد روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز از ابتدای سال ۹۶


19 دی 1396. نويسنده: monshi
تشریح عملکرد روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز از ابتدای سال ۹۶


مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، عملکرد روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز از ابتدای سال 96 را تشریح و تبیین کرد.
امید سبزعلی،مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، عملکرد روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز را از ابتدای سال ۹۶ تشریح و تبیین کرد. وی برگزاری همایش های مشترک فرهنگی از قبیل همایش مصرف بهینه آب و برق،برگزاری بیش از ۵ نشست خبری با حضور خبرگزاری های راهبردی استان از قبیل خبر گزاری مهر،تسنیم،ایرنا، کیهان، همشهری،روزنامه سپیدار، خبرگزاری فارس،روزنامه قدس،ایکنا،همکاری در زمینه اطلاع‌رسانی همایش ها و برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی و ادارات تابعه،نصب بیش از ۴۰ بنر مناسبتی مذهبی، ارتباط گیری مستمر با روابط عمومی استان به‌ویژه روابط عمومی استانداری البرز،پوشش تصویری خبری برنامه های مدیر کل،ارزیابی رابطین خبری در شهرستانها،چاپ مقاله های فرهنگی در روزنامه های استان، همکاری با روسای ادارات تابعه به منظور برگزاری برنامه های فرهنگی دینی به‌ویژه انتخابات شورای هیئت های مذهبی،ارسال بیش از ۵۰۰۰ هزار خبر در سایت سازمان،نظرسنجی مراجعه کنند گان به اداره کل،پوشش خبری و تصویری برنامه ها و همایش های قرآنی،ایجاد روحیه همدلی و همزبانی با کارکنان اداره کل و ادارات تابعه،ارسال گزارش عملکرد ماهانه مدیر کل به سازمان تبلیغات اسلامی کشور،هماهنگی جلسات و برنامه های مدیر کل،حضور در دوره آموزشی فضای مجازی،ارسال محصولات فرهنگی دینی به مرکز اسناد سازمان تبلیغات اسلامی، نشست با روسای ادارات تابعه و همکاری در زمینه انتشار فعالیت های آنها در روزنامه و فضای مجازی،برگزاری مراسم زیارت عاشورا به صورت هفتگی،چاب برشور و پوستر تبلیغاتی،برگزاری جلسات نشست مدیران تبلیغات اسلامی البرز،و ارسال گزارش ان به ادارات تابعه،تجلیل از رابطین خبری شهرستانها در روز روابط عمومی،تجلیل از خبر گزاری های مهم استان در روز خبرنگار از مهمترین فعالیت ها و برنامه های این روابط عمومی در سال ۹۶ بوده است.
بازگشت