Logo

صفحه اصلي > فرهنگی > حرکت مدارس در راستای تدبیر، تعالی، اخلاق گرایی و روابط انسانی

حرکت مدارس در راستای تدبیر، تعالی، اخلاق گرایی و روابط انسانی


13 آذر 1397. نويسنده: monshi
حرکت مدارس در راستای تدبیر، تعالی، اخلاق گرایی و روابط انسانی

قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش از نشاط ، شادابی ،طراوت و مدارس شاد در مدارس ابتدایی خبر داد و اظهار داشت: تمامی مدارس ما میایست مدارس شاد باشد و در این راستای مدیران مدارس با ایجاد ساختار فضای آموزشی و برنامه ریزی صحیح زمینه مدرسه نشاط آور را فراهم نمایند.
همایش مدیران مدارس ابتدایی با موضوع مدرسه شاد، مدرسه نشاط آور با حضور قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، مجد فر استاد دانشگاه علامه طباطبایی و مدیران مدارس استان البرزدر کانون امام علی (ع) برگزار گردید.قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش از نشاط ، شادابی ،طراوت و مدارس شاد در مدارس ابتدایی خبر داد و اظهار داشت: تمامی مدارس ما میایست مدارس شاد باشد و در این راستای مدیران مدارس با ایجاد ساختار فضای آموزشی و برنامه ریزی صحیح زمینه مدرسه نشاط آور را فراهم نمایند.وی به نگاه مدیریتی مدیران مدرسه اشاره داشت و افزود :رویکرد ، محور و اساس مدرسه می بایست کیفی باشد و اضافه کرد مدرسه ای موفق است که در راستای تدبیر،تعالی ، اخلاق گرایی و روابط انسانی حرکت کند .وی بیان داشت: مدیران از تمامی ظرفیت معلمان، دانش آموزان، انجمن اولیا و مربیان با نگاه دانش آموز باوری و دانش آموز یاوری در جهت مشارکت هرچه بیشتر آنان در نظام تعلیم و تربیت بهره مند شوند.قاسمی در ادامه از خود باوری در نزد مدیران و معلمان و انتقال این نکته مدیریتی و تاثیر آن در جامعه گفت و افزود : مدیران می بایست با خود باوری و اعتماد به نفس بیشتر در مدارس انتقال دهنده این روحیه با توجه به منشا و مولد سرمایه انسانی آموزش و پرورش است در جامعه باشند .وی اظهار داشت: در آموزش و پرورش کار گروهی و کار تیمی همیشه از اولویت های تعلیم و تربیت بوده و خواستار همفکری، همگرایی و هم افزایی بیشتر در بین مدیران مدارس البرز شد.مدیر کل آموزش و پرورش خطاب به مدیران مدارس ابتدایی خواستار تقویت ظرفیت درونی آموزش و پرورش شد و تاکید کرد ظرفیت های کم نظیر و بی نظیر و اثرگذار در آموزش و پرورش وجود دارد که با توانمندی مدیران میایست احیا شود.وی در پایان گفت : رویکرد در دوره ابتدایی در آموزش و پرورش استان البرز تربیتی و مهارتی است و خواستار گسترش نکات تربیتی و مهارتی توسط مدیران در مدارس البرز شد.
بازگشت