صفحه اصلي > فرهنگی > تشریح عملکرد روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز از ابتدای سال ۹۷
تشریح عملکرد روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز از ابتدای سال ۹۷10 اسفند 1397. نويسنده: monshi |
امید سبزعلی،مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز عملکرد این روابط عمومی از ابتدای سال ۹۷ را تشریح و تبیین کرد. وی برگزاری مراسم زیارت عاشورا به همراه سخنرانی در اداره کل،انتشار اخبار و فعالیت های این اداره کل و ادارات تابعه در رسانه های مهم استان از قبیل خبرگزاری مهر،ایکنا،ایرنا، تسنیم،مهر،روزنامه کیهان،روزنامه جام جم،همشهری و پیام سپیدار،نشست راهبردی با روابط عمومی های استان البرز به منظور برگزاری گفتمان با موضوعات مختلف از قبیل گفتمان انقلاب و ویژه برنامه های قرآنی،طراحی و نصب بنر با توجه به مناسبت های ملی و مذهبی،بازدید از خبرگزاری های استان،نشست با رابطین خبری شهرستانها،رایزنی فعالیت ها و برنامه های فرهنگی با وحد های فرهنگی سازمان برق،گاز و آب البرز،ارسال گزارش عملکرد به دفتر مرکزی،هماهنگی در برگزاری نشست خبری ویژه مدیر کل و روسای ادارات تبلیغات اسلامی نشر فعالیت ها و اخبار فرهنگی اداره کل در سایت سازمان،برگزاری نشست با مدیران کل استانی با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان،پوشش تصویری فعالیت ها و برنامه های دفتر مدیر کل را از مهمترین فعالیت ها و برنامه های این روابط عمومی خاطر نشان کرد.امید سبزعلی، روابط عمومی را یکی از ارکان مهم یک اداره و سازمان ذکر کرد و گفت:توجه مدیران به روابط عمومی و حمایت آنها از برنامه های آن می تواند نقش مهم و راهبردی در توسعه فعالیت ها و برنامه های روابط عمومی داشته باشد.وی گفت:روابط عمومی تبلیغات اسلامی یکی از اقدامات اثرگذار خود را ارتباط گیری با اقشار جامعه به منظور نیازسنجی در اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی بهویژه تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی می داند. بازگشت |