صفحه اصلي > فرهنگی > پاسخگویی مدیرکل آموزش و پرورش البرز به ۱۲ تماس در سامانه ارتباط مردمی دولت
پاسخگویی مدیرکل آموزش و پرورش البرز به ۱۲ تماس در سامانه ارتباط مردمی دولتامروز, 15:40. نويسنده: monshi |
مدیر کل آموزش و پرورش البرز با حضور در سامانه ارتباط مردمی دولت، پاسخگوی۱۲ تماس تلفنی از طریق خط ۱۱۱ شهروندان این استان شد. " فرزاد شعبانی " در این تماس بر خط به سوالات شهروندان البرزی در حوزه آموزش و پرورش استان پاسخ داد و بر پیگیری جدی مطالبات و دغدغههای آنان تأکید کرد.وی با بیان اینکه پاسخگویی به مطالبات مردم وظیفهای قانونی و اخلاقی است ، افزود: سامانه سامد پل ارتباطی میان مردم و مدیران دستگاههای اجرایی است و این فرصت، زمینه شنیدن مستقیم مشکلات و تسریع در رسیدگی به آنها را فراهم میکند.شعبانی ادامه داد: آموزش و پرورش متعلق به مردم است و ارتقای کیفیت آن بدون همراهی خانوادهها و جامعه امکانپذیر نیست؛ از این رو، طرح موضوعات و مشکلات به شکل تلفنی در چنین سامانههایی میتواند گامی مؤثر در جهت کاهش هزینه ها ، صرفه جویی در وقت و بهبود فرآیندها و برنامهریزیهای کلان باشد.در این ارتباط تلفنی، تعدادی از اولیا، فرهنگیان و دانشآموزان مسائل خود را در زمینههای مختلف آموزشی، پرورشی، تعاونی مسکن ۲ فرهنگیان شهرستان نظرآباد، نقل و انتقال معلمان، وضعیت نیروی انسانی، تجهیز مدارس، کیفیتبخشی به فعالیتهای آموزشی و تربیتی و مشکلات مدارس مطرح و مدیرکل آموزش و پرورش استان به آنان پاسخ داد. بازگشت |