Logo

صفحه اصلي > گفتگو > مطالبات مراجع درمانی از بیمه دی در وضعیت مطلوبی قرار دارد

مطالبات مراجع درمانی از بیمه دی در وضعیت مطلوبی قرار دارد


15 آبان 1402. نويسنده: monshi


مدیر بیمه دی استان البرز در گفتگو با خبرنگار ما گفت : همکاران بیمه دی به صورت پیوسته در حال پایش فرآیندهای بیمه گری و امور اجرایی قرارداد درمان تکمیلی خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستند، تا بتوانند خدمات با کیفیت به این قشر عزیز ارائه دهند و رضایت حداکثری چامعه هدف را کسب نمایند.
زری اسفندفر- سپیدار نیوز /محمدکاظم کرمی مدیر بیمه دی استان البرز گفت: شرکت بیمه دی به عنوان شرکت اول درمان کشور به لحاظ سهم بازار تلاش زیادی دارد تا با ایجاد رضایت و تجربه خوشایند در مشتریان سهم بازار خود را افزایش و روند سود آوری خود را تثبیت نماید.مدیر بیمه دی استان البرز افزود::چند ماهی است که مطالبات مراجع درمانی طرف قرارداد از شرکت بیمه دی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و بر این اساس خدمت رسانی به بیمه شدگان از جمله جامعه معرز ایثارگری به نحو خوبی بهبود یافته است.مدیر بیمه دی استان البرز افزود: یکی از مشکلاتی که بیمه دی برای پرداخت مطالبات ایثارگران داشت، تأمین نشدن منابع مالی آن بود که خوشبختانه با رایزنی‌های انجام شده، این مشکل حل شد. وی بیان داشت: با واریزی چند روز اخیر مطالبات مراجع تا اول مرداد تسویه گردیده است. محمدکاظم کرمی بیان داشت: مطالبات بیمه شدگان و هزینه های مستقیم آنان ظرف کمتر از ۷ روز به حساب آنان واریز می شود.مدیر بیمه دی استان البرز در ادامه گفت: در جهان امروز که تکیه بر اصل مشتری‌مداری، موجب مزیت رقابتی است، رفتار شایسته، سنجیده و محترمانه می‌تواند ضمن نگاهداشت بیمه‌شدگان در جذب مشتریان جدید نیز مؤثر باشد. وی استمرار چنین رویکردی را موجب تقویت تصویر ذهنی جامعه از برند بیمه دی و پدید آوردن تجربه‌ای خوشایند برای مشتریان عنوان کرد.وی یا بیان اینکه این شرکت فراتر از مسایل حرفه ای بیمه گری خدمت شایسته به جامعه ایثارگری را وظیفه ذاتی و اخلاقی خود می داند گفت: در زمینه احترام به مشتریان و بیمه‌شدگان، به ویژه تکریم خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران، می‌بایست، نگاهی انسانی به موضوع داشته باشیم و خدمت‌دهی در حوزه‌های درمانی را با رویکردی اخلاق‌مدارانه دنبال کنیم. زیرا این قشر معزز، بیش از هر طیف دیگر اجتماعی، نیازمند تکریم و رسیدگی جدی هستند.
بازگشت