Logo

صفحه اصلي > گزارش > تبلیغات وسایل ورزشی از رسانه ها باید واقعی باشد

تبلیغات وسایل ورزشی از رسانه ها باید واقعی باشد


16 آذر 1392. نويسنده: monshi
تبلیغات وسایل ورزشی از رسانه ها باید واقعی باشد


نحوه تبلیغات برخی از وسایل ورزشی برای تناسب اندام از طریق رسانه های جمعی بویژه صدا و سیما با انتقاد تعدادی از ورزشکاران و خریداران این وسایل در استان البرز همراه شده است.
به گفته آنان، بین کارآیی واقعی این وسایل ورزشی با تبلیغات آنها فاصله زیادی وجود دارد که موجب ضرر خریداران شده است. ˈرضا قهرمانی ˈ خریدار یکی از این وسایل ورزشی گفت: چندی پیش تحت تاثیر تبلیغات تلویزیونی اقدام به خرید یک دستگاه دراز و نشست برای آب کردن توده های چربی دور شکمم کردم و مرتب از این وسیله نیز استفاده می کنم اما متاسفانه تاکنون هیچ آثار مثبتی مشاهده نشده است. وی افزود: گمراه کردن مردم توسط افراد فرصت طلب برای دستیابی به سود بیشتر شاید چندان دور از ذهن نباشد، اما همراهی رسانه ها آگاهانه یا ناآگاهانه با پخش این گونه آگهی ها تامل برانگیز است. یکی دیگر از خریداران این وسیله ورزشی گفت: در صدا و سیما بارها تبلیغ این وسیله را دیدم ، وقتی مشاهده کردم فردی با چندین کیلو اضافه وزن از این دستگاه استفاده کرده و بعد از مدتی به تناسب اندام رسیده مشتاق شدم آن را تهیه کنم. وی که خود را مهین شاملو معرفی کرد ،افزود: بعد از یک سال استفاده مداوم از این دستگاه
بازگشت