30 آذر 1401
شماره خبر: 277684

رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم از اولویت های دولت مردمی است

سپیدار‌آنلاین: گروه سرمقاله



در دیدار مردمی با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز به درخواست ۱۹ نفر از مراجعین رسیدگی شد.
ملاقات مردمی دکتر عبدالرضا بازدار، رئیس سازمان با حضور معاونین و مدیران مستقل ستادی صبح امروز سه شنبه در محل سالن جلسات این سازمان برگزار و به درخواست مراجعین در حوزه های امور اراضی، مجوز تأسیس گلخانه، منابع انسانی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، امور دام، بازرسی و امور فنی و زیربنایی و ... رسیدگی شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به تأکیدات مقام عالی وزارت مبنی بر رسیدگی به مسائل جامعه کشاورزی و رویکرد ایشان بر محور بودن کشاورز و تولیدکننده در مقوله امنیت غذایی تصریح کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم از اولویت‌های اصلی دولت مردمی در عرصه خدمتگزاری است.دکتر بازدار از معاونین و مدیران ستادی سازمان خواست با اختصاص وقت کافی در ایام هفته، اقدامات لازم برای رسیدگی به موقع به مسائل و درخواست های کشاورزان، تشکل های تولیدی و تولیدکنندگان بخش کشاورزی صورت پذیرد.
در دیدار چهره به چهره مردم با رئیس سازمان، معاونین و مدیران ستادی جهاد کشاورزی استان البرز، ۱۹ نفر از مراجعین به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ضمن استماع مشکلات مراجعین و راهنمایی ایشان، دستورات لازم در خصوص رسیدگی به درخواست های متقاضیان را صادر کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود