3 اسفند 1390
شماره خبر: 5100

برگزاری اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری کرج در استانبول/اولین برنامه رسمی شهرداری کرج در خارج از کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برگزاری اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری کرج در استانبول/اولین برنامه رسمی شهرداری کرج در خارج از کشور

سپیدار آنلاین: مدیر مشارکتها و سرمایه گذاری شهرداری کرج گفت: اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری ایران در استانبول با هدف معرفی فرصتهای سرمایه گذاری ایران برگزار شد.
محمد جواد حسینی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ضمن اعلام این خبر افزود: اولین همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان البرز با مدیریت استاندار البرز از تاریخ 25 تا 28 بهمن ماه سال جاری در شهر استانبول برگزار شد. وی با اشاره به حضور معاون وزیر کشور و معاون و مسئولان دفتر ریاست جمهوری ،از حضور 450 سرمایه گذار در این همایش خبرداد. این مسئول در ادامه به حضور معاون ارزی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این همایش اشاره کرد و گفت: سر کنسول ایران در ترکیه، سرمایه داران و سرمایه گذاران شرکت های ایران و ترکیه نیز در این همایش حضور داشتند. حسینی با مثبت ارزیابی کردن محتوای اولین همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان البرز در استانبول ترکیه، اظهارداشت: انعقاد تفاهم نامه فی مابین شهرداری کرج و شرکت ترکیه ای مبنی بر اجرای پروژه قطار شهری به صورت EPCF می باشد. مدیر مشارکتها و سرمایه گذاری شهرداری کرج عنوان کرد: پروژه قطار شهری با سرمایه گذاری، سرمایه گذاران ترک پس از اخذ مصوبات قانونی در قالب انعقاد تفاهم نامه اجرایی می شود. حسینی در ادامه بیان کرد: کارآفرینان و صاحبان پروژه های سرمایه گذاری در این همایش به صورت حضوری و با استفاده از مشاوره های حقوقی کارشناسان سازمان سرمایه گذاری با سرمایه گذاران خارجی در پانلهای تخصصی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند. وی بحث و تبادل نظر در خصوص پانلهای تخصصی با عناوین صنعت و معدن، توریسم و گردشگری، کشاورزی و صنایع تبدیلی تشکیل و فرصتهای سرمایه گذاران را از دیگر محورهای همایش ذکر کرد.
اولین برنامه رسمی شهرداری کرج در خارج از کشور
مدیر مشارکتها و سرمایه گذاری شهرداری کرج، همایش معرفی فرصت های سرمایه گذارعی استان البرز را اولین برنامه سخنرانی و میتینگ رسمی شهرداری کرج در خارج از کشور عنوان کرد. حسینی محور سخنرانی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: مطالب ارائه شده در قالب سخنرانی مورد استقبال شرکت کنندگان اعم از ایرانی و ترک واقع شد. وی با اشاره به گفته های, عیسی فرهادی، استاندار البرز بیان کرد: به گفته استاندار مجموعه سخنرانی ها در خصوص ظرفیت های سرمایه گذاری استان البرز بسیار مقبول و کارآمد بود. این مسئول با بیان اینکه، همایش فرصتهای استان البرز در ترکیه بدون کوچکترین هزینه برگزار شد، عنوان کرد: این مهم از خروجی های مثبت همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان البرز می باشد.
همایش رسمی شهرداری در ترکیه بی نظیر بود
حسینی در ادامه با اشاره به نظر مساعد، محمود زاده، معاون وزیر کشور از برگزاری این همایش گفت: همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان البرز در استانبول از بی نظیرترین همایش ها بود. وی با اشاره به حضور مدیران ارشد استانداری استانبول در این همایش اظهارداشت: مدیر عامل بانک اگزین ترکیه همچنین بالغ بر 300 نفر از افراد توانمند سرمایه گذار این کشور در این همایش شرکت کردند. حسینی اظهارامیدواری کرد: اولین همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان البرز به لحاظ کمی و کیفی مورد استفاده و بهره برداری بهینه و مطلوب کشورهای ایران و ترک قرار گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود