صفحه اصلي > شهری > اکران تبلیغات محیطی استاندارد آرامش را به چهره شهر می نشاند
اکران تبلیغات محیطی استاندارد آرامش را به چهره شهر می نشاند4 مهر 1391. نويسنده: monshi |
سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج با تاکید بر اجرای تبلیغات محیطی متناسب با استانداردهای تدوین شده، اظهارداشت: اکران تبلیغات محیطی استاندارد آرامش را به چهره شهر می نشاند. حسین صدرایی به آشفتگی های شهری ناشی از مسائل اجتناب ناپذیر روزانه از جمله ترافیک اشاره کرد و افزود: مسائل عنوان شده تبعات بسیاری بر روح و روان شهروندان دارد که اجرای تبلیغات محیطی استاندارد می تواند حجم بسیار زیادی از آشفتگی ها را کاهش دهد. وی تاکید کرد: در صورتیکه اکران تبلیغات بدون در نظر گرفتن مسائل محتوایی مناسب و متناسب با سیاست های سازمانی انجام گیرد، شهر دچار آشفتگی های بصری خواهد شد که بروز این موضوع با اساس و شاکله تبلیغات مغایرت دارد. این مسئول، آرامش ذهنی شهروندان و نظاره گران تبلیغات محیطی را مهم ارزیابی کرد و افزود: رسیدن به ایده آل های مطلوب در این خصوص به نحو مطلوبی در برنامه های و سیاست های سازمان لحاظ شده است. ساماندهی تبلیغات محیطی نیاز اصلی شهر مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج، ساماندهی تبلیغات محیطی و مبلمان شهری را نیاز اصلی و اساسی شهر و از مهمترین اولویت های سازمان زیباسازی ذکر و عنوان کرد: اجرای تبلیغات محیطی باید با محوریت مسائل فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر صورت گیرد.این مسئول ادامه داد: تحقق این مهم ضمن برآوردن نیازهای اقتصادی نیازهای فرهنگی و اجتماعی شهر و شهروندان را برآورده می کند.صدرایی، اهمیت تبلیغات و نقش موثر آن بر فرهنگ سازی را یادآور شد و بیان کرد: این مهم در اولویت برنامه های سال جاری سازمان قرار دارد. وی افزود: سازمان زیباسازی با رعایت کلیه ضوابط و مقررات دربخش اکران تبلیغات شهری عمل خواهد کرد وهیچ طرح بدون مجوزی درشهر نصب و اکران نخواهد شد. منبع: کامنا بازگشت |