صفحه اصلي > شهری > شكایات شهروندان در حوزه خدمات شهری در نمایشگاه گل به صورت آنلاین ثبت می شود
شكایات شهروندان در حوزه خدمات شهری در نمایشگاه گل به صورت آنلاین ثبت می شود16 شهریور 1393. نويسنده: monshi |
مسئول کمیته آموزش و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهر شهرداری کرج از ثبت آنلاین شکایات مردمی در حوزه خدمات شهری در سومین نمایشگاه گل و گیاه خبر داد و افزود: در این زمینه شکایات بازدیدکنندگان در سریعترین زمان ممکن رسیدگی می شود. شبیر اربابی با اشاره به حضور پررنگ سازمانهای خدمات شهری در نمایشگاه امسال اظهار داشت: هشت غرفه معاونت خدمات شهری شامل سازمانهای آتش نشانی، پسماند، آرامستانها، میادین میوه و تره بار، زیباسازی و... در قالب کمیته آموزش و اطلاع رسانی برای اولین بار در نمایشگاه امسال برپا شده است. این مسئول افزود: این غرف با فضاسازی محیطی به ارائه مباحث آموزشی و فرهنگ شهروندی در حوزه تخصصی هریک از این سازمانها می پردازند که از جمله آن می توان به نحوه جداسازی زباله های تر و خشک، تغذیه سالم و نحوه طبخ غذاهایی دریایی، استفاده از میوه های ارگانیک و... اشاره کرد. وی متذکر شد: سامانه 137 نیز با استقرار در نمایشگاه مشکلات مردم در حوزه خدمات شهری را به صورت آنلاین ثبت می کند و شکایات بازدیدکنندگان در حوزه های مختلف خدمات شهری نیز در سریعترین زمان ممکن رسیدگی می شود. بازگشت |